دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

مطالبات و معوقات مربوط به دوران پس از سال ۸۶ خانواده‌های ایثارگران پرداخت خواهد شد

رییس‌ جمهوری در ادامه با تجلیل از ایستادگی و فداکاری خانواده‌های ایثارگران و شهدا گفت: خانواده ایثارگران در طول دوران بعد از دفاع مقدس با وجودی که عزیزترین عزیزان خود را تقدیم کرده‌اند، با چهره بشاش و شاداب ایستاده‌اند و به کار خود افتخار می‌کنند و آماده‌اند که باز هم برای این کشور و سرزمین و برای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی‌ خود فداکاری کنند.

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۴
امیر هوشنگ شمسائی

سالگرد دفاع مقدس

 بر پیشکسوتان ن . م مبارکباد


۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۸
امیر هوشنگ شمسائی

حقوق شهریور ماه 93 بازنشستگان  ن . م بحساب آنان واریز  و قابل برداشت شد

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۷
امیر هوشنگ شمسائی
فارس: رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: کلیات برگه‌های سهام عدالت معتبر هستند، اما ارزش سهم آن مشخص نیست. میرعلی‌اشرف عبدالله‌پوری‌حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی در مورد آخرین وضعیت لایحه سهام عدالت و اینکه آیا سهامی که در گذشته به مردم ارایه شده، محفوظ خواهد ماند، اظهار کرد: هرگونه توضیح در مورد جزییات لایحه منوط به تکمیل آن و نیز تصویب در هیات‌دولت است، زیرا احتمال تغییر در جزییات آن وجود دارد. رییس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سوال که چه اطمینان خاطری وجود دارد که برگه‌های سهام عدالتی که دست مردم است،
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۳۴
امیر هوشنگ شمسائی
 
اگر چه این حق مومن است که نصیحت شود ولی نصیحت کردن او شرایطی دارد که توجه به آنها شایسته است. این شرایط عبارتند از: 1- تاثیر نصیحت زمانی بیشتر خواهد بود که ناصح، عامل به گفته‌های خود باشد. آن کس که خود را می‌فریبد نصیحت گوی خوبی نیست.  علی(ع) فرمودند: « چگونه دیگری را نصیحت می‌کند کسی که خود را می‌فریبد». بر آدمی‌سزاست که پیش از نصیحت کردن دیگران، نصیحت گوی خود باشد. علی (ع) فرمودند: «من نصح نفسه کان جدیرا بنصح غیره؛ هر کس خود را نصیحت گوید به نصیحت گویی دیگران سزاوار است». 2- نصیحت کردن مومن، خیرخواهی برای او است، پس نباید به شری برای او مبدل شود. نصیحت کردن فرد در حضور دیگران سبب شرمندگی اوست و به نکوهش او تبدیل می‌شود. علی (ع) فرمود: « نصیحت گویی تو در بین مردم، نکوهش است». 
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۲
امیر هوشنگ شمسائی
 
فاطمه زین الدینی 
 
امروز در سراسر جهان، افسردگی یکی از بیماری‌های روانی بسیار شایع به شمار می‌آید. روان پزشکان یکی از عوامل اصلی بروز این بیماری در افراد را داشتن افکار منفی می‌دانند. لذا اشخاصی که در طول زندگی همواره افکار منفی را در ذهن خود می‌پرورانند بسیار زودتر و بیشتر از حد معمول دچار افسردگی می‌شوند.
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۹
امیر هوشنگ شمسائی

 
الهه گودرزی / سرماخوردگی و آنفلوآنزا هم در فصل پاییز تشدید می‌شوند، چراکه رطوبت هوا کاهش پیدا می‌کند و البته به این خاطر که هم بچه‌ها و هم بالغین در مواجهه بیشتری با میکروب‌های بیماری زا قرار خواهند داشت.در اینجا می‌خواهیم به برخی از شایع ترین بیماری‌های پاییزی بپردازیم. برخی از این بیماری‌ها در روزهای آخر تابستان و شروع پاییز شیوع بالایی دارند و تغییرات ناگهانی در دمای هوا، رطوبت و فشار اتمسفر وضعیت را برای بروز آنها مناسب می‌کند. 
 
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۶
امیر هوشنگ شمسائی

بهره‌مندی پیشکسوتان از استخر سماجا

بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی درصورت تمایل می‌توانند از امکانات استخر سرپوشیدۀ ستاد آجا بهره‌مند شوند.

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۹
امیر هوشنگ شمسائی

پرداخت کمک معیشت به رزمندگان و جانبازان معسر


کمک معیشت 80هزار نفر از رزمندگان و جانبازان معسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اخذ تدابیر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح و هماهنگی مدیریت ایثارگران ستاد‌کل نیروهای‌مسلح ازسوی سازمان تأمین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح پرداخت می‌شود.

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۵
امیر هوشنگ شمسائی


معاون اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای‌مسلح، محسن رسولیان:

 

سود سهام واگذار شده به بازنشستگان نیروهای‌مسلح در ماه‌جاری  به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۷
امیر هوشنگ شمسائی