دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است


سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز هیئت وزیران مقرر شد توزیع سبدهای کالایی در کنار دیگر پرداخت های یارانه ای سال آینده، حداقل فصلی یک بار انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران افزود: البته رئیس جمهور به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ماموریت داده است تا درباره تامین منابع لازم برای توزیع سبدهای کالایی بیش از یکبار در هر فصل هم اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره سهم بازنشستگان از سبد کالا گفت:‌ سبد کالا را به همه شاغلان و بازنشستگان دولت، نیروهای مسلح، کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی، کارگران و سرپرستان خانوار و آنهایی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند، پرداخت می‌کنیم.

۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۹
امیر هوشنگ شمسائی

سردار دهقان، وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فرماندهی و کنترل دشمن باید بداند در صورت درگیری احتمالی، دوستان ما بیش از دشمنان‌مان خواهند بود. به گزارش ایسنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین گفت: در آینده نزدیک این آمادگی را پیدا می‌کنیم که ماهواره جدیدی به فضا پرتاپ کنیم. سردار حسین دهقان در حاشیه هفتمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «کاوشگرها دو نوع هستند که یک نوع آنها به فضا فرستاده می‌شود و از فضا برمی‌گردند»، افزود: ما به زودی چنین کاوشگری را به فضا پرتاپ می‌کنیم. این کاوشگر موجود زنده به فضا خواهد برد و پس از آنکه این موجودات را برگرداند، عوامل محیطی را روی آنها بررسی خواهیم کرد. وی در ادامه اظهار کرد: در آینده به دنبال این هستیم که مدت پایداری ماهواره‌ها را افزایش دهیم و ماهواره‌هایی در مدارهای بالاتر بفرستیم. سردار دهقان درباره ساخت ماهواره تدبیر نیز گفت: این ماهواره در دانشگاه علم و صنعت در حال ساخت است که آن را در آینده به فضا پرتاب خواهیم کرد. همچنین به گزارش تسنیم، وزیر دفاع با بیان اینکه امریکا برای خروج از گرداب به کمک ایران نیاز دارد، گفت: نظام سلطه قادر و مایل به انجام اقدام نظامی علیه ایران نیست و توان انجام چنین کاری را ندارد.

۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۵:۵۸
امیر هوشنگ شمسائی

اولین سالگرد تاسیس دفتر خدمات الکترونیکی ساتا شعبه پاکدشت گرامی باد

۱۸ آذر ۹۲ ، ۰۶:۲۸
امیر هوشنگ شمسائی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات تهدید آمیز روز گذشته وزیر دفاع آمریکا که گفته بود دیپلماسی با ایران، باید با نیروی نظامی حمایت شود، گفت: دیپلماسی بر پایه عقلانیت و منطق به نتیجه می رسد نه بر پایه توسل به زور، جنگ افروزی و پایمال کردن حقوق ملت ها.
۱۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۷
امیر هوشنگ شمسائی


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 

کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز خود، حداقل درصد جانبازی، جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی را ۲۵ درصد تعیین کرد.

فرج‌الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: امروز طرح ناظر بر تأسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد (غیردولتی) بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید و در نهایت به کارگروه برای انجام اقدامات تخصصی و مشورتی ارجاع شد.

وی ادامه داد: در خصوص طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران، بررسی 2 ماده از جلسه گذشته باقی مانده بود و نمایندگان اصلاحاتی در مورد این 2 ماده پیشنهاد دادند که انجام این اصلاحات، به تصویب رسید. طبق یکی از مصوبات کمیسیون اجتماعی، کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی 25 درصد تعیین شد و در مصوبه دیگری چند کلمه به ماده مربوط به جانبازان اضافه شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون، نمایندگان عضو در کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده مشخص خواهند شد.
۱۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۳
امیر هوشنگ شمسائی

حس مسئولیت را در بازنشستگان زنده نگه داریم

 

 سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در اولین نشست مجمع کانون بازنشستگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با ارائه سخنرانی در جمع منتخبین کانون، بیان داشت: بازنشستگان ذخایر ارزشمندی هستند که برای بالا بردن روحیه شان باید تعامل دوجنبه بین آنان و کانون های بازنشستگی برقرار شود.

۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۶:۲۹
امیر هوشنگ شمسائی

قابل توجه اعضای محترم کانون بازنشستگان ارتش جمهوری ایران

انتخابات اعضای مجمع کانون در روز جمعه 92/10/06  توسط کانون های سراسر کشور برگزار می گردد.از کلیه اعضای محترم دعوت می شود با توجه به موارد زیر در انتخابات شرکت فرمایند:

1-مشخصات کلیه کاندیداها از ساعت 24:00 تاریخ 92/09/20 درسایت www.kbaja.setad.ir    قابل مشاهده می باشد.

2-در همه استانها رأی گیری به صورت حضوری خواهد بود فقط در استان تهران(تهران،ورامین،بومهن،شهریار) علاوه بر وجود حوزه اخذ رأی به صورت حضوری در کانون های تهران،ورامین،بومهن،شهریار و محل هایی که در ثانی اعلام خواهد شد دادن رأی به صورت الکترونیکی  از طریق اینترنت و مراجعه به سایت مذکور نیز امکان پذیر است .

3-زمان اخذ رأی از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر روز 92/10/06 در کلیه حوزه های اعلام شده و از ساعت 1 دقیقه بامداد تا 24:00 همان روز از طریق اینترنت فقط در استان تهران.

4-مدارک مورد نیاز:کارت عضویت کانون و کارت ملی

۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۶:۲۳
امیر هوشنگ شمسائی

سردارسرتیپ پاسدار حسین دهقان،وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: توان دفاعی ایران به هیچ عنوان تهدیدی برای سایر کشورها از جمله کشورهای منطقه نیست. بیگانگان برای توجیه حضورشان در منطقه به نوعی به دنبال ترویج ایران‌هراسی هستند اما این فضا امروز در حال شکسته شدن است. (ایرنا)

۱۱ آذر ۹۲ ، ۰۶:۲۱
امیر هوشنگ شمسائی

                                                         


۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۶:۱۸
امیر هوشنگ شمسائی

افزایش صد درصدی بیمه نامه حوادث بازنشستگان ن.م

کلیه پوشش های بیمه نامه جدید حوادث بازنشستگان نیروهای مسلح با صد درصد افزایش سقف تعهدات نسبت به بیمه نامه قبلی محاسبه می گردد.

به گزارش شرکت بیمه کوثر، بر اساس توافق نامه به عمل آمده بین این شرکت و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، کلیه پوشش های بیمه نامه جدید حوادث بازنشستگان نیروهای مسلح با صد درصد افزایش سقف تعهدات نسبت به بیمه نامه قبلی و در ازای افزایش 40 درصدی حق بیمه و با تخفیف ویژه 60 درصدی یارانه ای از سوی شرکت بیمه کوثر انجام شده و از تاریخ 1392/7/15 به مدت یکسال به شرح زیر قابل اجرا می باشد.

۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۱
امیر هوشنگ شمسائی