دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است


مهلت ثبت نام سهام توان آفرین ساز تا پایان روز دوشنبه مورخ 93/05/6 تمدید شد.

۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۷
امیر هوشنگ شمسائی


صندوق ایثارگران در راستای کمک به رزمندگان معسر و بسیجیان و سربازان جانباز کمتر از ۲۵درصد و پرداخت کمک‌هزینۀ معیشت به آن‌ها تشکیل شد.

 

۳۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۴۸
امیر هوشنگ شمسائی
رفتارشناسی امام علی (ع)








امام موسی صدر: در زندگی امام (ع) اموری ناهمگون و متضاد دیده می‌شود: می‌بینیم با دشمنان خدا سرسخت و درشت‌خوست و با دوستان خدا و ستم‌دیدگان، مهربان و نرم‌خو. امام در برابر کودکی یتیم و بیوه‌زنی ناتوان، به خود می‌لرزد. امام مقداری غذا برمی‌دارد و به خانه آن بیوه‌زن که شوهرش در جنگ صفین کشته شده بود، می‌رود و کودکانش را سرگرم می‌کند تا آن زن داغدار بتواند برای فرزندانش غذایی آماده کند.
۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۴:۵۳
امیر هوشنگ شمسائی


زمان واگذاری وام 50000000 ریالی متعاقبا اعلام خواهد شد.

خواهشمند است از مراجعه به دفتر خدمات الکترونیکی پاکدشت خودداری نمائید.

۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۸:۵۷
امیر هوشنگ شمسائی

  
رئیس‌جمهور در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه «دولت، والاترین منزلت و بالاترین اقتدار را برای نیروهای مسلح می‌خواهد»، گفت: دولت می‌خواهد که نیروهای مسلح بر قلوب مردم حاکم باشند و جایگاه منزلتی‌شان و همچنین قدرت‌شان چه به لحاظ تجهیز به ایمان و چه از نظر تجهیز به انواع سلاح روز‌به‌روز بالاتر باشد؛
۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۴:۳۵
امیر هوشنگ شمسائی

مهلت ثبت نام سهام توان آفرین ساز تا پایان روز سه شنبه مورخ 93/04/31 می باشد.

۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۶
امیر هوشنگ شمسائی


صدور بیمه کــــــــــــــــــــــــــوثر  بصورت اقساطی(کسرازحقوق)ونقدی,شخص ثالث,

بدنه,عمر,....در دفتر ساتاپاکدشت صورت

می پذیرد

۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۲۳
امیر هوشنگ شمسائی


یارانه هدفمندی امروز چقدر می‌ارزد

بهاره مهاجری/ صندوق بین‌المللی پول روز دهم جولای – نوزدهم تیرماه – گزارشی از روند اصلاحات یارانه‌یی در کشورهای حوزه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) منتشر کرد. بخشی از این گزارش مربوط به کشور ایران بود. بخش ایرانی اصلاحات یارانه‌یی صندوق بین‌المللی پول بازتاب گسترده‌یی در رسانه‌های داخلی داشت. اما نکته مهم در گزارش آن بود که ارزیابی صندوق بین‌المللی پول به بازه زمانی سال 2011 برمی‌گشت یعنی سه سال قبل، سال 1390- 1389؛ نخستین سال هدفمندی یارانه‌ها. از همین رو است که صندوق بین‌المللی پول سیاست هدفمندی یارانه‌ها در ایران را تقریبا موفقیت‌آمیز (partially successful) قلمداد کرده است.

۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۶
امیر هوشنگ شمسائی


فارس: رییس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به آخرین وضعیت مشمولان سهام عدالت گفت: طرح آزاد‌سازی سهام عدالت در حال پیشرفت و رو به رشد است که امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس و عزم دولت زودتر از موعد نهایی شود. میرعلی‌ اشرف عبدالله پوری‌حسینی در پاسخ به این سوال که آیا طرح آزاد‌سازی سهام عدالت نهایی شد، اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست، اما تلاش می‌کنیم طرح آزاد‌سازی سهام عدالت را زودتر از موعد به تصویب برسانیم.
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۲
امیر هوشنگ شمسائی


در آمد‌های کمتر از 600 هزار تومان مشمول سبد غذایی می‌شود

طرح حمایت غذایی با هدف مبارزه با فقر و سوء‌تغذیه با مصوبه هیات وزیران برای هفت میلیون و 500 هزار نفر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی در حال اجراست. به گزارش «اعتماد» در همین راستا مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال تصویب طرحی در دولت هستند که براساس آن خانوارهای با درآمد زیر 600 هزار تومان شناسایی و در لیست پوشش طرح سبد غذایی قرار بگیرند. میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح در حال حاضر 2400 میلیارد تومان است که از محل هدفمندی یارانه‌ها هزینه می‌شود. علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اهداف این طرح می‌گوید: این طرح برای حمایت از افرادی دیده شده که دچار سوء‌تغذیه و کمبود پروتیین و ویتامین هستند و دولت در راستای سیاست رفاهی خود این طرح را در طول سال ادامه خواهد داد. به گفته ربیعی تعداد دفعات اجرای طرح حمایت غذایی متناسب با تعداد خانوارهای آسیب‌پذیری که شناسایی شوند، مشخص خواهد شد اما طبق پیش‌بینی‌ها حداقل چهار بار در سال این طرح به اجرا درخواهد آمد.

۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۱
امیر هوشنگ شمسائی