دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

رییس‌ جمهوری در مراسم رژه نیروهای مسلح:

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

مطالبات و معوقات مربوط به دوران پس از سال ۸۶ خانواده‌های ایثارگران پرداخت خواهد شد

رییس‌ جمهوری در ادامه با تجلیل از ایستادگی و فداکاری خانواده‌های ایثارگران و شهدا گفت: خانواده ایثارگران در طول دوران بعد از دفاع مقدس با وجودی که عزیزترین عزیزان خود را تقدیم کرده‌اند، با چهره بشاش و شاداب ایستاده‌اند و به کار خود افتخار می‌کنند و آماده‌اند که باز هم برای این کشور و سرزمین و برای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی‌ خود فداکاری کنند.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه دولت همه تلاش خود را برای تقویت بیشتر نیروهای مسلح و برای رفاه خانواده‌های ایثارگر و شهدا بکار گرفته و بکار خواهد گرفت، اظهار داشت: دولت در ماه مهر امسال همه مطالبات و معوقات مربوط به دوران پس از سال ۸۶ خانواده‌های ایثارگران را پرداخت خواهد کرد و ان‌شاء‌الله یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در مهرماه به عنوان بازپرداخت معوقات به این خانواده‌ها تقدیم خواهد شد. البته روشن است که دولت هر چه در توان داشته باشد و تقدیم این خانواده ها کند، در برابر کار عظیم و بزرگ آنان آنچنان ناچیز است که نمی توان به زبان آورد. 
رییس‌ جمهوری در ابتدای سخنان خود امام راحل را قافله سالار ایستادگی و مقاومت در این سرزمین دانست و گفت: همچنان از روح بلند امام راحل و از خط او درس می‌آموزیم و بی‌تردید مسیری که او برای ما مشخص کرد، مسیر تعالی و سعادت برای جامعه بزرگ ایران بوده و خواهد بود.
دکتر روحانی همچنین با اشاره به اینکه شهدا عزت، عظمت و سربلندی و سرافرازی را برای مردم ما به ارمغان آوردند، اظهار داشت: هنوز هم بعد از ۳۴ سال عطر خون شهیدان، مشام همه ملت ایران و مسلمانان و مستضعفین را مملو از شادی و غرور ساخته است و جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم این عزیزان مسیر و راه درست ایستادگی و مقاومت در برابر متجاوزین را با اخلاق، رفتار، صبر و استقامت خود به ما می‌آموزند.

۹۳/۰۶/۳۱
امیر هوشنگ شمسائی