دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۶۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

حقوق فروردین 93 بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح بحساب آنان واریز و قابل برداشت می باشد./

۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۲۷
امیر هوشنگ شمسائی


طرح تسری بیمۀ عمر و‌ حوادث قانونی شاغلان به ‌بازنشستگان و وظیفه‌بگیران نیروهای ‌مسلح، درراستای تعمیم خدمات‌ بیمه‌ای دوران اشتغال به بازنشستگی و ارتقای خدمات‌ بیمه‌ای اجرایی شد.

۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۶
امیر هوشنگ شمسائی
بسیاری از شهروندان گرامی ممکن است پس از وارد کردن اطلاعات در سامانه ثبت نام یارانه، و تایید نهایی اطلاعات، پیامک سامانه رفاهی را دریافت نکرده باشند.

به گزارش سیتنا، نرگس نجفی، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: متقاضیان دریافت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها که ثبت نام خود را انجام داده، اما تاکنون پیامک کد رهگیری را دریافت نکرده اند در روزهای آتی این پیامک را دریافت خواهند کرد.
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۲۴
امیر هوشنگ شمسائی


او با تاکید بر این‌که از بین کالاهای موجود در سبد کالا تنها برنج از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین می‌شود، بیان کرد: این موضوع نیز مشروط براین است که برای سبد کالا در مرحله‌ی دوم برنج ایرانی در نظر گرفته نشده باشد که بعید است.
در راستای واگذاری تنظیم بازار کالاهای اساسی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی کالاهای مرحله‌ی دوم سبد کالایی به غیر از برنج از سوی وزارت جهاد کشاورزی تامین می‌شود.
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۰۷
امیر هوشنگ شمسائی

نایب رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه دولت و مجلس فقط یارانه نقدی و بدون توجه به نیاز افراد را مدنظر قرار نداده‌اند، اظهار داشت: در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها، ارائه 3 نوع یارانه نقدی، غیرنقدی و بیمه‌ای موردتوجه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علی حیدری اظهار داشت: اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها بر تأمین‌اجتماعی دو نوع اثر وضعی و اثر انتقالی دارد.وی ادامه داد: یکی از معضلات سازمان تأمین‌اجتماعی که همیشه با آن مواجه بوده است و امیدواریم در اجرای این مرحله از قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مرتفع شود، فقدان زیرساخت بیمه پایه است.
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۵
امیر هوشنگ شمسائی
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت : با توجه به این که فعلا هیچ امکان ویرایش اطلاعات خانوار در نام نویسی یارانه وجودندارد، سرپرستان خانوار به دقت اطلاعات خود را هنگام ثبت نام وارد سایت رفاهی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نجفی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از ثبت نام برای دریافت یارانه، می‌توان نسبت به انصراف از دریافت آن اقدام کرد؟ گفت: بله، در دو روز آخر ثبت نام یعنی روزهای 30 و 31 فروردین ۹۳ فرصتی ایجاد می‌شود، تا کسانی که ثبت نام کردند، اما پس از آن به نتیجه رسیدند که می‌توانند به انصراف و این حرکت ملی بپیوندند، آنها هم می‌توانند ثبت نام خود را پس بگیرند.
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۲
امیر هوشنگ شمسائی

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور روند رشد قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین و گازوئیل را منوط به منابع کسب شده از انصراف یارانه‌بگیران عنوان کرد.
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۳
امیر هوشنگ شمسائی
علی طیب‌نیا در گزارشی از نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی و هدفمندسازی یارانه‌ها در دولت یازدهم گفت: دولت بنا دارد مصوبه مجلس در خصوص هدفمندی یارانه‌ها را به صورت کامل اجرا کند.
وزیر اقتصاد با حضور در مجلس از روند اجرای اقتصاد مقاومتی و ‌هدفمند‌سازی یارانه‌ها به مجلس گزارش داد و تاکید کرد: تا این لحظه حدود 10 میلیون ثروتمند جامعه شناسایی شده‌اند که اگر برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند، حذف می‌شوند.
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۰۱
امیر هوشنگ شمسائی


بالاخره پس از گمانه زنی های متفاوتی که درباره مبلغ یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی یارانه از محافل مختلف مطرح می شد،معاون اول رییس جمهور میزان یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی را اعلام کرد.
معاون اول رییس جمهور گفت: مبلغ یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها همان 455 هزار ریال به ازای هر نفر است اما به گروه هایی که بیشتر نیازمندند کالاهایی برای امنیت غذایی اختصاص می یابد.
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۵۶
امیر هوشنگ شمسائی

مقامات کارگری می گویند 6 میلیون کارگر فاقد شناسنامه کاری و به اصطلاح "زیرزمینی" به دلیل نبود بانک اطلاعاتی نتوانسته اند از توزیع سبدهای کالایی رایگان دولت در سال گذشته بهره مند شوند. حال، قرار است از طریق ایجاد سامانه ثبت نام، برای اولین بار این بانک اطلاعاتی کارگران تشکیل شود. در سال گذشته تنها کارگران و مشمولان قانون کار ثبت شده در آمارهای تامین اجتماعی توانسته اند بسته حمایتی دولت را دریافت کنند.
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۵۹
امیر هوشنگ شمسائی