دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

قابل توجه بازنشستگان محترم ن . م 


 حقوق آذرماه  94 بحساب واریز و قابل برداشت گردید./

۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۹
امیر هوشنگ شمسائی

سالمند خانه شما

غیر از بیماری‌‌های جسمی مانند ناراحتی‌‌های قلبی، دیابت، ناراحتی‌‌های گوارشی، عروقی و فشارخون، اختلالاتی مانند اضطراب و برخی مشکلات خلقی نیز هستند که سالخوردگان گاه با آنها دست و پنجه نرم می‌‌کنند. از بین اختلال‌‌های روان شناختی، افسردگی، به عنوان معمولی‌ترین مسایل احساسی و عاطفی در سنین سالمندی بروز می‌کند و معمولاً در این سنین از دست دادن علاقه و انرژی، بیخوابی زیاد، ابراز شکایت و سرزنش خود در قالب افسردگی نمایان می‌‌شود. متاسفانه مواردی مانند مرگ همسر، اختلال در انجام وظایف و از دست دادن آزادی نیز از دلایل بروز افسردگی در سالمندان است و تاسف بیشتر این است که احتمال موفقیت در خودکشی در سالمندان افسرده به مراتب بیشتر از جوانان گزارش شده است.
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۴
امیر هوشنگ شمسائی
تبیین سیره اهل بیت در محرم و صفر
محرم و صفر برای شیعیان ماه‌های قدرشناسی از زحمات

پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) اوست. 

۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۶
امیر هوشنگ شمسائی


کارت اعتباری خرید کالا به کارت عام تبدیل شد/‌ امکان خرید کالای خارجی


یخچال - لوازم خانگی

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با بیان اینکه میزان کل اعتباری که بانک مرکزی برای این طرح در نظر گرفته است ۴۲۰۰ میلیارد تومان است، گفت: کارت اعتباری خرید کالا به کارت عام تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ناصر حکیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه میزان اعتبار کارت اعتباری خرید کالای ایرانی بر اساس محاسبات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین خواهد شد، اظهار کرد: این کارت قرار بود به‌صورت خاص در اختیار بخشی از جامعه قرار گیرد اما با تغییر در سیاستهای کلی این کارت، مقرر شد به‌صورت کارت عام در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبار این کارت به‌صورت عمومی 10 میلیون تومان نخواهد بود بلکه سقف اعتباری که به کارت خرید کالای ایرانی تعلق می‌گیرد 10 میلیون تومان است، افزود: کسانی می‌توانند این کارت را دریافت کنند که گواهی کسر از حقوق به‌عنوان تضمین اعتبار داشته باشند و نیاز به تضامین دیگری مانند چک و سفته و ضامن نخواهد داشت.

۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۲
امیر هوشنگ شمسائی

آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است.

دکتر سید ناصر عمادی، عضو هیات علمی دانشگاه على پزشکی تهران با ارسال گزارشی مفصل در خصوص انفولانزای H1N1 اورده است: این روزها گزارش ابتلا و مرگ و میر آنفولانزای خوکی از جنوب و جنوب شرق کشور به خبر مهم رسانه ها بدل شده تا آنجائیکه عده ای از مسئولین آنرا خطری جدی و عده ای همچون مرکز مدیریت مبارزه با بیماریها آنرا حادثه ای معمول همچون سالهای گذشته دانسته تا بیم و هراس بر جامعه نافذ نگردد. ساده انگاری است که حتی از یک مورد ابتلا آسان بگذریم تا خدای نکرده ناموفق جلوه نکنیم زیرا اگر چنین باشد بشارت کاذب و امید ناصواب دلهای عموم مردم را در مقابل دشمن ویروسی آرام نموده و آنگاه آنفولانزا بر جسم و جان با سهل انگاری ما می تازد.

۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۶
امیر هوشنگ شمسائی

تأکید سیاست‌های کلی برنامه ششم بر اولویت دادن به ایثارگران


 تأکید سیاست‌های کلی برنامه ششم بر اولویت دادن به ایثارگران : برکسی پوشیده نیست که در طول 8 سال جهاد فی سبیل اله رزمندگان بسیجی با شجاعت ،شهامت ، ایثار، فداکاری و شهادت طلبی از سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند و در مقابل توپ ، تانک ، بمب ، موشک و سایر ادوات مرگبار که استکبار جهانی در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی قرار می داد . تحت زعامت خمینی کبیر (ره) بارشادتی وصف ناپذیر ایستادگی نمودند و در برابر حوادث سهمگین جبهه ها ماند کوهی پولادین و استوار مقاومت نمودند ، با سرهای نترس دشمن را خوار و زبون کردند و خواب را از چشمان دشمن عفلقی ربودند و در برابر حیرت جهانیان او را به زانو در آوردند و دشمن را با خفت تمام از شهرها و روستاها بیرون انداختند. در این راستا خمینی کبیر (ره) فرمودند : «حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم چه کسی سزاوار تر از بسیجیان خواهد بود . »

۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۶
امیر هوشنگ شمسائی

طبق هماهنگی های بعمل آمده با موسسه مالی و اعتباری کوثر ،در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری بگیران و وظیفه بگیرانی که حقوق آنان به موسسه کوثر انتقال یافته است در صورتیکه فرزندشان ازدواج نماید و تاریخ عقد فرزند بعد از انتقال حقوق به موسسه مالی و اعتباری کوثر باشد ؛یک فقره تسهیلات (وام) بمبلغ 50000000 ریال (پنج میلیون تومان)قرض الحسنه پرداخت می گردد لذا واجدین شرایط می توانند با مراجعه به یکی از شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر در سراسر کشور با رعایت شرایط زیر از این خدمت بهره مند گردند.

1- مدت بازپرداخت وام حداکثر 36 ماه

2- داشتن توان خرید و باز پرداخت اقساط در برگه فیش حقوقی

3- همراه داشتن آخرین برگه حقوقی

4- ارائه اصل و تصویر عقدنامه( توسط رئیس شعبه برابر اصل می گردد)

5- تکمیل فرم بیمه مانده بدهکاری(تسهیلات)

6- این وام نیازی به ضامن نداشته و عقدنامه نیز توسط شعبه مهر نمی گردد.

۰۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۳
امیر هوشنگ شمسائی

۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۴:۴۰
امیر هوشنگ شمسائی

فیش حقوقی آبان ماه 94 در دفتر ساتا شعبه پاکدشت آماده چاپ و توزیع می باشد.

۰۲ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۳
امیر هوشنگ شمسائی