دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بازنشستگان محترم ن . م حقوق مهرماه 95 بحساب واریز و قابل برداشت گردید./

۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۰
امیر هوشنگ شمسائی

هشدار  روزنامه «جمهوری اسلامی» درباره ایجاد «جمهوری مداحان»


حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری: 

 پدیده جدید و ناخوشایندی که در حال شکل گرفتن است، این است که در محافل عزاداری خیابانی و خانه‌ای و تکیه‌ای، واعظ و خطیب در حال حذف شدن است و همه چیز به مداحان ختم می‌شود. مداحان البته اگر حد خود را رعایت کنند و به پیروی از مداحان سنتی اشعار پرمغز بخوانند و از روضه مقاتل تجاوز نکنند و به خواب و خیال و دروغ و تهمت متوسل نشوند و هوس سخنرانی هم نکنند، خوب است ولی متاسفانه بسیاری از آنها حد خود را نمی‌شناسند و مرتکب این‌ همه می‌شوند و شعور را فدای شوری می‌کنند که فقط در همان محفل عزا با مخاطبان آنها همراه است و از آنجا که خارج می‌شوند با آنها خداحافظی می‌کند.

۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۵
امیر هوشنگ شمسائی
یادداشت/خاطراتى از مقتل خوانى، و برش‌هایى از مقتل «نفس‌المهموم»
عاشورا، فرصتى براى حرّیّت
علی‌اصغر شعردوست

عاشوراى حسینى، فصلى روشن از تاریخ خونبار شیعه است، که شیعه را به بعثت و نهضت دائمى فرا می‌خواند و حدیث میثاق مکرر با پاکى و آزادگى را براى زندگى سر می‌دهد. ‏

‏عاشورا! فصل خونباران عشق است، روز میعاد با زندگى، که شیعه حیات خویش را وامدار اوست. ما به یاد محرم و عاشورا و سیدالشهدا و یارانش، رنگ بى رنگى و حیات جاودانه به حیات تشیع زده‌ایم زیرا که امام و مقتداى ما، حضرت سیدالشهدا، مرگ را قربانى زندگى کرد تا حیات، جلا و طراوت و روشنى پیدا کند. حسین(ع) واسطة العقدزمان است. حیات ما با زمانى که او بود، پیوند خورده ‏است! زیرا که درگذار ازگریوه‌هاى دشوار، حسین(ع) سراج منیرى هست که روشنى از او آغاز می‌شود. چرا که در تاریک‌ترین شب روزگاران، هفتاد و دو ستاره را برگستره نیلى آسمان نشاند، که تا قیام قیامت بمانند و پرتوافشانى کنند.یا حسین(ع) اى زمان ازلى! براى تو پایانى نیست. تو چشم مراقب زمانى. زمان و زندگى ما از آن روز آغاز شد که تو قدم به آستانه هستى نهادى واز آن روز ما زمان و مکان را با تو معنا و بودن خویش را با تو تفسیر می‌کنیم. «کل‏یوم عاشورا وکل شهر محرم وکل ارض کربلا»
۲۰ مهر ۹۵ ، ۰۴:۰۳
امیر هوشنگ شمسائی


"دستورالعمل اجرای طرح بیمه ای آرامش کوثر"

 ( بیمه تکمیلی مازاد درمان گروهی  )


           احتراما در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کاهش دغدغه های جانبی بیماران و خانواده های محترم ایشان و نیز تعمیم و توسعه خدمات برتر بیمه ای ، شرکت بیمه کوثر با همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، خدمت جدیدی را در موضوع درمان تحت عنوان "بیمه تکمیلی مازاد درمان(مکمل درمان2)" ، را جهت بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران گرامی نیروهای مسلح و خانواده های محترم ایشان ارائه نموده است.

( امید است که دستاورد این طرح جامع بیمه ای، آرامش خاطر بازنشستگان و خانواده معزز آنان را تامین نماید ) .

۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۰:۱۸
امیر هوشنگ شمسائی