دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۳۴ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

                          متقاضیان کارت منزلت ( درتهران بزرگ )

شرایط صدور کارت منزلت :

1- صدور کارت منزلت برای آحاد سالمندان بالای 65 سال ( متولدین 1328 ) ساکن تهران از طریق ثبت نام در ادارات پست انجام و به آدرس داده شده با کد پستی ارسال می شود .

2- کارت صادر شده فقط کاربرد در منطقه مسکونی متقاضی دارد .

3- مدت زمان صدور کارت 25 روز می باشد .

4- واریز مبلغ 160.000 ریال به شماره حساب ....................  بانک شهر شعبه بلوار کشاورز در وجه مدیریت فرهنگی هنری منطقه .....

  

۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۲
امیر هوشنگ شمسائی

افزایش سرانۀ بیمۀ اولیه و مکمل

سرانۀ بیمۀ اولیه براساس قانون و طبق مصوبات هیئت دولت و سرانۀ بیمۀ‌مکمل نیز برمبنای مصوبات ستادکل نیروهای‌مسلح تعیین می‌گردد که در سال‌جاری مطابق رشد هر سال، افزایش یافت.

 

۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۰
امیر هوشنگ شمسائی

وام‌های خریدکالا، خودرو و جعاله به افراد تحت‌پوشش سازمان بازنشستگی نیروهای‌مسلح پرداخت می‌شود.

  معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی نیروهای‌مسلح، خاطرنشان‌کرد: افراد تحت‌پوشش سابا می‌توانند از تسهیلات 4میلیون تومانی بانک کشاورزی با سود 15درصد یا  5 تا 10میلیون تومانی بانک سپه با سود 22درصد بهره‌مند شوند.

۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۶
امیر هوشنگ شمسائی
 وزیر رفاه با تاکید بر اینکه باید به پدیده سالمندی طور دیگری نگاه کرد، گفت: نیازمند افزایش سرمایه‌های اجتماعی و تزریق اعتماد به جامعه هستیم. علی ربیعی در مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی با بیان اینکه به‌طور فشرده در 20 سال آینده تعداد زیادی افراد بالای 60 سال خواهیم داشت،
۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۸:۰۳
امیر هوشنگ شمسائی
دفتر موسسه توانمندسازی و شرکت امین توان آفرین از محل قبلی تغییر مکان یافته و به آدرس :

بلوار جهان کودک (شهید حقانی) خ دیدار شمالی خ کیش پ 7 نقل مکان یافته است.

تلفن تماس:88205881
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۴
امیر هوشنگ شمسائی

 
 
سیری در عالم میوه‌‌ها 
اگر میوه دم دست باشد مصرف آن نیز بیشتر خواهد شد. از ما می‌شنوید به جای شکلات و تنقلات و غیره همیشه یک سبد میوه روی میزتان باشد تا نیازی نباشد برای گاز زدن به یک سیب یا خوردن خوشه‌ای انگور تا در یخچال بروید.این را می‌گوییم چون خیلی‌ها با یخچال قهرند (شما بخوانید تنبل‌اند و حوصله ندارند در آن را باز کنند و خودشان را به خوردن میوه دعوت کنند) برای همین هم بهتر است میوه دم دست باشد. این مواد غذایی خدادادی سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که سلامتی شما را تضمین می‌کنند. با ما باشید تا با دنیای پر خاصیت چند میوه آشنا شوید.
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۵
امیر هوشنگ شمسائی
 
فاطمه مهدی پور / هویج یکی از آن زیرخاکی‌های شگفت‌آور است که بدن را از شر توکسین‌ها و مواد زائد خلاص می‌کند. در این مطلب مروری داریم پیرامون خواص فوق‌العاده‌ هویج برای تشویق هر چه بیشتر شما برای مصرف این نارنجی‌پوش سلامتی. لطفاً ادامه‌ مطلب را از دست ندهید. 
 
بتاکاروتن
بتاکاروتن یا همان پیش‌ساز ویتامین A یکی از آن آنتی‌اکسیدانی‌های قوی محسوب می‌شود که سلول‌های بدن را از گزند رادیکال‌های آزاد (مولکول‌های آسیب‌رسان و مسئول پیری سلول‌های بدن) در امان می‌دارد. خوشـــبختانه هویج تا دلتان بخواهد بتاکاروتن دارد. فیبرهای محلول در آب موجود در این نارنجی‌پوش، مانع از پیشروی ترکیبات سمی‌در بدن شده و دفع آنها را آسان می‌کند. بهتر است بدانید هویج برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها و همچنین برای حفظ سلامت پوست فوق‌العاده است.
 
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۸
امیر هوشنگ شمسائی

  






یک مطالعه نشان می‌دهد که چای خورهای حرفه ای نسبت به افرادی که هرگز لب به چای نزده‌اند کمتر احتمال دارد که دچار شکستگی لگن شوند. به گزارش هلث، محققان چینی با تجزیه و تحلیل نتیجه 14 مطالعه که پیش از این در خصوص ارتباط رژیم غذایی و شکستگی لگن انجام شده بود، متوجه شدند که مصرف دو تا سه فنجان چای در روز خطر شکستگی لگن را 37 درصد کمتر می‌کند. با این حال در این مطالعه که در مجله Osteoporosis International منتشر شده، آمده است: هر نوشیدنی دارای این خاصیت نیست به‌طوریکه برای مثال قهوه این خاصیت را ندارد.این مطالعه نشان داد : افرادی که در روز دو تا سه لیوان چای مصرف می‌کنند نسبت به افرادی که چای نمی‌نوشند 37 درصد کمتر احتمال دارد به شکستگی مبتلا شوند.هنوز مشخص نیست که چرا چای برای استخوان‌ها مفید است، اما دلیل این موضوع می‌تواند این باشد که مواد شیمیایی موجود در این گیاه باعث تقویت ساختار استخوان جدید می‌شود.به گفته محققان، فلوراید، کلسیم و سایر مواد معدنی موجود در چای احتمالا استخوان‌ها را متراکم‌تر و مستحکم تر می‌کند.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۸
امیر هوشنگ شمسائی

  
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آغاز توزیع دومین بسته حمایت غذایی اعلام کرد: تعداد افرادی که در مرحله نخست قرار گرفتند حدود 5/7میلیون نفر بودند که در مرحله دوم تعداد آنها به 5/9میلیون نفر خواهد رسید. علی ربیعی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف کرده است افراد دارای ناامنی غذایی را شناسایی کند.
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۶:۴۷
امیر هوشنگ شمسائی

بـاده بده سـاقیا ولـی زخـم غدیر

   

      چنـگ بزن مطـربا ولی بیـاد امیـر


تو نیز ای چرخ پیر بیا ز بالا به زیر    


    داد مسرت بده باده عشرت بگیر


۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۸:۱۰
امیر هوشنگ شمسائی