دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

اطلاعیه


به اطلاع میرساند جهت رفع هرگونه ابهام در خصوص برگه های سهام(خرید،فروش،نحوه سود دهی و ....) با شماره تلفن گویای شرکت امین توان آفرین ساز 88794594-021 تماس گرفته و یا با سامانه 100004495 پیامک ارسال نمایید.

۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۴
امیر هوشنگ شمسائی

۲۱ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۲
امیر هوشنگ شمسائی

دکترحسین دهقان، وزیر دفاع ایران می گوید این موشک موتور سوخت جامد و سیستم هدایت ترکیبی دارد. به گفته وزیر دفاع ایران، این دو ویژگی، قدرت جابه جایی موشک و دقت آن را زیاد می کند

وزیر دفاع ایران می گوید موشک صیاد ۲ می تواند انواع هلی کوپترها، هواپیماهای بدون سرنشین و اهداف با سرعت و مانور بالا را منهدم کند

بر اساس گزارش رسانه های ایران به نقل از وزیر دفاع ایران، این موشک "قابلیت بالای ضد جنگ الکترونیک و ردیابی خودکار و مستقل" دارد.
۱۸ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۳
امیر هوشنگ شمسائی


برای ثبت نام واگذاری برگه سهام به سایت http://esata.ir/ رفته و اطلاعات ضروری زیررا بهمراه داشته باشید،شماره شناسائی (سیزده رقمی)،کدپستی،کدملی،شماره موبایل،پس ازثبت نام اولیه در مراحل بعدی دفتر خدمات الکترونیکی ساتا واقع در پاکدشت - بلوار امام رضا (ع)روبروی دانشگاه ابوریحان- پاساژ پارسیان ط اول واحد 14 را کلیک و زمان مراجعه به دفتر جهت دریافت برگه موقت سهام را انتخاب و در آخر کدرهگیری را یادداشت نمائید./

۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۷
امیر هوشنگ شمسائی


قابل توجه بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران محترم نیروهای مسلح :

با توجه به ثبات بازار بورس ، رشد خیره کننده آن در مقایسه با بازارهای موازی، وجود پتانسیل سودآوری فراوان در این بازار و قابل اتکا بودن بازار بورس برای حفظ اصل سرمایه ، سود مناسب و ارزش روز دارائی سرمایه گذاران ، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ، در راستای سیاست های توانمند سازی مشترکین عزیز سازمان ، در نظر دارد:

1- باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت قبل از سال 79 ( افرادی را که تاکنون تسویه نشده اند )

2- طلب بازنگری حقوق قانون مدیریت خدمات کشوری(از 86/7/8 الی 87/7/1)

3- موجودی سپرده حق عضویت های 50000 ریالی موسسه توانمند سازی بازنشتگان ن .م

4- واگذاری 1600000 سهام اقساطی به کلیه مشترکین (به استثناء مشترکینی که دارای وضعیت های خاص حقوقی می باشند )

را در قالب سهام شرکت "امین توان آفرین ساز" با پشتیبانی سهام های ارزشمند بورسی ، به شما پیش کسوتان عزیز و مستمری بگیران محترم نیروهای مسلح ، واگذار نماید.

۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۱
امیر هوشنگ شمسائی

واگذاری 375 میلیارد تومان سهام به بازنشستگان نیروهای مسلح

 

375 میلیارد تومان سهام ارزشمند و سودده در قالب سهم به بازنشستگان ،مستمری بگیران و وظیفه بگیران تحت پوشش سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در تاریخ 14/8/92 برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد:75 میلیارد تومان سهام ارزشمند بابت مطالبات ناشی از قانون مدیریت خدمات کشوری و پاداش خدمت بازنشستگان قبل از سال 79 200 میلیارد تومان به اعضای صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح به ازای مبلغ اندوخته آنان و 100 میلیارد تومان در راستای توانمندسازی پیشکسوتان وخانواده های آنان با اقساط 10 ماهه به آنان واگذار می شود.

۱۵ آبان ۹۲ ، ۰۶:۳۷
امیر هوشنگ شمسائی

ایسنا| معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بند «ب» ماده 44 برنامه پنجم توسعه اظهار کرد: تمام هزینه‌های درمانی و دارویی ایثارگران شاغل، بازنشسته و غیرشاغل شامل هزینه‌های دارو، ویزیت، کلینیک، پاراکلینیک و بستری بر اساس ضوابط وزارت بهداشت و کشور «رایگان» است. عبدالرضا عباسپور درباره رایگان بودن هزینه درمانی «ایثارگران شاغل و افراد تحت تکفل‌شان» گفت: تمام هزینه‌های درمان این گروه بر عهده دستگاه اجرایی ما است. همچنین هزینه‌های درمانی بازنشستگان و افراد تحت تکفل‌شان بر عهده صندوق‌های بازنشستگی است. معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به هزینه‌های درمانی «ایثارگران غیر شاغل و افراد تحت تکفل آنها» اشاره و بیان کرد: 100 درصد هزینه‌های درمانی این گروه نیز رایگان بوده و بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است. عباسپور با اشاره به اینکه موضوع درمان و دارو از جمله نیازهای جامعه ایثارگری است، تاکید کرد: رییس‌جمهوری نیز درباره رایگان بودن هزینه‌های درمانی ایثارگران و افراد تحت تکفل آنها تاکید ویژه‌یی دارد.
۱۵ آبان ۹۲ ، ۰۶:۳۶
امیر هوشنگ شمسائی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اگر دولت امروز سر میز مذاکره نشسته‌ است از موضع قدرت دارد، صحبت می‌کند. به گزارش مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه جانشین وزیر دفاع گفت: دولت تدبیر و امید با سرمایه و پشتوانه عظیم اجتماعی‌ای که دارد در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد و در هیچ شرایطی از مواضع اصولی و بنیادی انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند. وزیر دفاع در ادامه افزود: ملتی که داشته‌های خود را باور داشته باشد، «توانستن» را باور داشته باشد و به خدا توکل کند، می‌تواند مسیر پیروزی را با عزت و عزمی خلل‌ناپذیر طی کند و این را ملت ما در حماسه هشت سال دفاع مقدس به‌خوبی نشان داد. وی با اشاره به سالروز 13 آبان گفت : خصلت در ذات انقلاب اسلامی ضد استکباری و ضد استبدادی است و 13 آبان نمایش حضور ، آگاهانه و توام با بصریت همراه با استقامت ملت ایران در برابر نظام سلطه است. وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیداواری کرد که وزارت دفاع آن‌گونه که مورد انتظار فرمانده کل قوا است در بخش دفاع و توسعه ملی پیشتاز و اثرگذار باشد.

۱۳ آبان ۹۲ ، ۰۵:۵۵
امیر هوشنگ شمسائی


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قانون تفسیر بند(ب) ماده(44) قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران از سوی رییس‌جمهور ابلاغ شد.

قانون تفسیر بند(ب) ماده(44) قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده است از سوی رییس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۸
امیر هوشنگ شمسائی

روز بازنشستگان بر بازنشستگان نیروهای مسلح این یادگاران  هشت سا ل دفاع مقدس مبارکباد

۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۷
امیر هوشنگ شمسائی