دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

آغاز هفته دفاع مقدس گرامیباد


۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۵
امیر هوشنگ شمسائی
همایش بزرگ یکصدهزار نفری پیاده روی پیشکسوتان نیروهای مسلح برگزار می شود
تهران - رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از همایش بزرگ یکصد هزار نفری پیاده روی پیشکسوتان نیروهای مسلح سراسر کشور به طور همزمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد جمشید فرقانی نیا در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این همایش پیاده روی پنجم مهرماه همزمان با عملیات ثامن الحجج که منجر به شکست حصر آبادان شد، در سراسر کشور برگزار می شود.



وی در ادامه با تشریح فعالیتهای سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، اظهار داشت: یکی از وظایف این سازمان رسیدگی به خواست ها و مطالبات بازنشستگان از جمله در بحث ورزش است.
وی با بیان اینکه ارتش با ورزش عجین است، گفت: از گذشته تاکنون بسیاری از قهرمانان ورزشی از نیروهای مسلح بوده اند و به منظور بهره مند شدن تجربیان این عزیزان تشکلی برای ساماندهی ورزش بازنشستگان نیروهای مسلح ایجاد کردیم.


۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۰
امیر هوشنگ شمسائی
حقوق شهریور ماه بازنشستگان نیروهای مسلح روزگذشته بحساب آنان واریز شد
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۹
امیر هوشنگ شمسائی

استقبال رسمی از وزیر مسئول در امور دفاعی عمان


وزیر مسئول در امور دفاعی عمان به همراه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از آغاز مذاکرات رسمی مشترک به مقام شامخ شهدای گمنام جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند و سپس مراسم استقبال رسمی توسط سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان صورت گرفت./



۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۴
امیر هوشنگ شمسائی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۱
امیر هوشنگ شمسائی

نظرسنجی از خانوارهایی که ازاقامتگاه مشهد مقدس و شهرساحلی بندرانزلی استفاده نموده اند.

طی نظرسنجی که اخیرا از خانوارهایی که به  شهر مقدس مشهد و شهرساحلی بندرانزلی اعزام شده بودند، بعمل آمده است مشخص گردید اکثریت خانواده ها از نحوه ارائه خدمات و محل اقامت خود  کاملا راضی بوده اند. 

باتوجه به استقبال بازنشستگان و مستمری بگیران از این طرح،  45 خانوار دیگر در دفاتر خدمات الکترونیکی ثبت نام نموده اند که قرار است بزودی به شهرهای  مقدس مشهد و ساحلی بندرانزلی اعزام شوند.

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۴۷
امیر هوشنگ شمسائی

آمار فیش حقوقی صادره بازنشستگان ن.م از دفاتر خدمات الکترونیکی ساتا طی مرداد ماه

 

برابر آمار دریافتی از تاریخ 92/5/30 تا تاریخ 92/06/05 تعداد فیش های حقوقی صادر شده در دفاتر خدمات الکترونیکی سراسر کشور 160هزار برگ و تعداد فیش های حقوقی المثنی 6800 برگ اعلام گردیده است.

تعداد افرادی که از طریق پورتال فیش حقوق خود را مشاعده نمودند نیز بالغ بر 35 هزار نفر بوده است که در مجموع از رشد قابل توجه ای برخوردار می باشد.

شایان ذکر است با توجه به آمار فوق می توان اجرای طرح توزیع فیش حقوق از طریق دفاتر خدمات الکترونکی و بارگذاری آن روی پورتال ساتا را موفقیت آمیز دانست.

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۴۱
امیر هوشنگ شمسائی

با حکم سردار دهقان
امیر جمشید فرقانی‌نیا رئیس جدید سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح شد




وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر جمشید فرقانی‌نیا را بعنوان رئیس جدید سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح منصوب کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، طی حکمی از سوی سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر جمشید فرقانی‌نیا بعنوان رئیس جدید سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح منصوب و مشغول به کار شد.

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۷
امیر هوشنگ شمسائی

اطلاعیه:


سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح،به منظور توانمند سازی بازنشستگان عزیز و رفع نیازهای مالی و معیشتی آنان،اقدام به واگذاری سهام ارزشمند،در قالب وام اقساطی می نماید.

در اولین گام دارایی های ریالی افراد در صندوق قرض الحسنه و توانمندسازی با سهام دارای پشتوانه ارزشمند بازار بورس،تهاتر می گردد.

همچنین مطالبات احتمالی افراد در اولویت واگذاری سهام خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق جراید،دفاتر کارگزاری ، کانونهاو پرتال سازمان بازنشستگی به استحضار عزیزان بازنشسته خواهد رسید.

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۰
امیر هوشنگ شمسائی
35میلیون بیمه شده در انتظار تصمیمات تازه در سازمان تامین اجتماعی هستند

نگاهی دوباره به خدمات اجتماعی در کشور

دولت وعده داده است که طی 100 روز اول شروع فعالیت خود تغییرات محسوسی را در کشور به چشم مردم بنمایاند و در این میان می‌بایست تغییرات در حوزه رفاه و تامین اجتماعی و به ویژه سازمان تامین اجتماعی را بسیار تاثیرگذار دانست چرا که از یک طرف ایجاد تغییرات اقتصادی با توجه به شرایط رکودی- تورمی، حجم نقدینگی، اثرات نامساعد پایدار تصمیمات دولت قبلی و... در کوتاه‌مدت میسر نیست به ویژه آنکه ایجاد تغییرات در حوزه اقتصادی بستگی تام و تمام به حوزه سیاست خارجی و بحث تحریم‌ها دارد و در هر حال طی 100 روز، امکان تحقق تغییرات محسوس و چشمگیر در حوزه‌های صرفا اقتصادی وجود ندارد و از طرف دیگر اگر تغییرات محسوسی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی و به ویژه سازمان تامین اجتماعی با قریب به 35 میلیون بیمه شده اصلی و تبعی اتفاق بیفتد و دولت بتواند در 100روز اول فعالیت خود تغییراتی را درباره ارائه «خدمات اجتماعی» و بهبود پوشش‌های بیمه اجتماعی و خدمات درمانی انجام بدهد، قطعا اثرات خوشایندی در مردم و به ویژه ذی‌نفعان حوزه خدمات اجتماعی و بیمه‌های اجتماعی به جای خواهد گذارد. کمااینکه رییس‌جمهور، برخی وزرا و به ویژه وزیر جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با درک این مهم، در اولین مصاحبه خود بر موضوع بهبود بیمه‌های سلامت تاکید کرده که این امر اگر چه حایز توجه و اهمیت است ولیکن پرداختن و اولویت بخشی به آن در حیطه عمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است چرا که این افراد قطعا خبر دارند که منابع مالی لازم و علیحده‌یی را دولت در اختیار ندارد و فقط باید به حوزه خدمات اجتماعی و مهندسی مجدد منابع بپردازد. به هر تقدیر شرکای اجتماعی (بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان) و کارکنان سازمان تامین اجتماعی انتظار دارند که دولت جدید در کنار برنامه‌ها و طرح‌های 100 روزه خود برای کشور، برنامه کوتاه‌مدت منسجم و مدونی را برای بهبود شرایط پیرامونی، وضعیت اساسنامه ارکان، ساختار و کارکردهای سازمان تامین اجتماعی به مورد اجرا بگذارد. برخی از محورهای اساسی که می‌تواند سازمان تامین اجتماعی را طی 100 روز اول فعالیت دولت جدید و در ادامه راه به شرایط مطلوب‌تری رهنمون سازد، عبارت است از:

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۴۲
امیر هوشنگ شمسائی