دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

«سهام عدالت» که قرار بود به توزیع عادلانه ثروت میان اقشار مردم بینجامد بعد از 10 سال به کلاف پیچیده‎ای تبدیل شده که پاسخگویی نیز ندارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، داستان واگذاری سهام عدالت داستان امروز نیست و برای مرور آن باید تاریخ را 7 سال به عقب برگردانیم. وعده‎ای که هرگز به آن عمل نشد. امروز با گذشت 10 سال هنوز 49 میلیون نفر در انتظارند تا ببنند مسئولان درباره اوراق یک میلیون تومانی که به آنها واگذار شده چه تصمیمی خواهند گرفت؟ و آیا مرد عملی پیدا خواهد شد تا کلاف پیچیده «سهام عدالت» را باز کند؟
از ابتدای سال گذشته "طرح آزاد سازی سهام عدالت" توسط سازمان خصوصی سازی مطرح شد، اما در واقع اتفاقی نیفتاد. مشمولین سهام عدالت که شمار آن‌ها امروز به عدد 49.1 میلیون نفر رسیده همچنان منتظر رونمایی لایحه آزادسازی سهام عدالت و اطلاع از چگونگی خرید و فروش این سهام هستند.

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۴
امیر هوشنگ شمسائی

قابل توجه بازنشستگان نیروهای مسلح


حقوق آبانماه بحساب واریز و قابل برداشت گردید


۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۹
امیر هوشنگ شمسائی

قابل توجه بازنشستگان ن م استان تهران

پیشکسوت گرامی، جهت طرح سوال و دریافت پاسخ در مورد ابهامات احتمالی حقوق و مزایای خود،

می توانید تا تاریخ  94/8/30 از ساعت  14-8 با تلفن 09621 تماس گرفته و ثبت نام نمائید،

زمان ملاقات حضوری با رئیس بازنشستگی استان تهران 94/9/01

مبنع:پیامک ارسالی کانون ودجا


۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۵
امیر هوشنگ شمسائی



به آگاهی می رساند طبق تفاهم نامه بین صندوق تعاون و سرمایه گذاری مسکن ساتا و شرکت هوشمند سازه آروین آرا در نظر است تعدادی از واحدهای پروژه مسکونی مهرگان مشهد با هماهنگی شرکت پارس تامین از طریق دفاتر ساتا به بازنشستگان ن م واگذار گردد.لدا در صورت متقاضی بودن واحد مذکور جهت دریافت اطلاعات و....به دفتر ساتا شعبه پاکدشت مراجعه نمائید./

۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۳
امیر هوشنگ شمسائی

به آگاهی میرساند به منظور ارائه خدمات خرسند ساز به بازنشستگان ن م  و  طبق تفاهمنامه همکاری بین موسسه توانمندسازی بازنشستگان ن. م و شرکت فرش نگین مشهد هلال ، و شرکت حریر بافت و شرکت دلنشین مقرر گردید ./

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۴
امیر هوشنگ شمسائی
*حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی
از جمله دستآوردهاى مهم نظام اسلامى در حوزه اندیشه دینى، واکاوى حقایق و مفاهیم بر اساس مشربهاى گوناگون و از نقطه نظر منابع اسلامى است.

از مقولات مهم، حساس و خطیر که سالهاى طولانى در کشور عزیز ما ایران اسلامى مطرح و متاسفانه شناخت مناسب و شایسته‌اى به لحاظ جایگاه و منطق براى آن معرّفى نشده مقوله مذاکره است. از اینرو با قطع نظر از آثار، نتائج و پى‌آمدهاى آن، ذات مقوله مذاکره در مجامع فرهنگى و سیاسى از جایگاه روشنى برخوردار نبوده و همین ابهام منشاء تنازعات فرهنگى، اجتماعى وسیاسى گردیده است.
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۳
امیر هوشنگ شمسائی

به اطلاع بازنشستگان محترم ن . م  میرساند فیش حقوقی مهرماه 94 در دفتر ساتا شعبه پاکدشت آماده توزیع می باشد./

۰۴ آبان ۹۴ ، ۰۸:۰۳
امیر هوشنگ شمسائی
علی مطهری
یکی از ویژگی‌های واقعه کربلا روشن ‌بینی  و بصیرت است. یک نگاه ظاهربین در زمان قیام  امام حسین (ع) چنین حکم ‌می‌کرد که اسلام برقرار است و چیزی آن را تهدید نمی کند، سرزمین تحت حکومت مسلمین بسیار گسترده شده، نمازهای جمعه و جماعت برقرار است، حج به صورت با شکوه برگزار می‌شود و حکومت اسلامی در جهان قدرتمند است ولی نگاه ریزبین و تیزبین امام و پیشوای راستین جامعه که آنچه را دیگران در آینه نمی‌بینند او در خشت خام می‌بیند، احساس می‌کند که از اسلام جز پوسته و ظاهری باقی نمانده و باطن و هسته آن نابود شده است. محتوای آن از دست رفته و فقط قالب آن باقی مانده است، روح اسلام که عدالت و آزادی و حقوق مردم در مقابل حاکم و این‌هاست از بین رفته و تنها جسم بی‌جان آن باقی مانده است. 
۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۶
امیر هوشنگ شمسائی