دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۲۸ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

قابل توجه بازنشستگان ن م

حقوق  مهرماه 94 به حساب واریز و قابل برداشت گردید./

۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۶
امیر هوشنگ شمسائی
الجزیره نوشت: "ال نینو"، قدرتمندترین چرخه‌ آب و هوایی 65 سال گذشته تأثیرات عظیمی بر آب و هوا در سراسر جهان از جمله ایران خواهد داشت و به نظر می رسد در حال گسترش به مراتب قویتر از آنچه در سال 1997 میلادی رخ داد، باشد
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۷
امیر هوشنگ شمسائی

قابل توجه دارندگان سهام شرکت امین توان آفرین

خرید و فروش سهام شرکت امین توان آفرین در دفتر ساتا شعبه پاکدشت همه روزه صورت می پذیرد.

مدارک همراه الف :اصل برگه دائمی سهام ب - اوراق شناسائی 


قابل ذکر می باشد که سهام اقساطی به تعداد 1600 سهم 

 قابل واگذاری نمی باشد./


۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۲
امیر هوشنگ شمسائی

با توجه به افزایش تقاضای صدور مجدد برگه های سهام از سوی مشترکینی که به هر دلیل از جمه سرقت, آتش سوزی, مفقودی, و .......ادعا می کنند برگه دائم سهام خود را گم کرده اند,پس از انجام هماهنگی های لازم با شرکت امین توان آفرین ساز,سامانه صدور برگه المثنی سهام آماده و از روز دوشنبه 1394/07/27 در دفاتر خدمات الکترونیکی ساتا سراسر کشور زاه اندازی خواهد شد که دستورالعمل ارائه این خدمت بشرح زیر اعلام می گردد:

۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۷
امیر هوشنگ شمسائی

یارانه نقدی مهرماه به عنوان پنجاه و ششمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد. 
 
به گزارش ایسنا، با حذف بیش از دو میلیون نفر از جمع یارانه بگیران، دولت در ماه گذشته به حدود 74 میلیون نفر یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی پرداخت کرد. این در حالی است که روند غربالگری و حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه متوقف نخواهد شد و طبق منابعی که قانون برای پرداخت نقدی در بودجه تعیین کرده است باید حدود شش میلیون نفر در سال جاری از لیست یارانه بگیران کنار گذاشته شوند که تا حدودی بین درآمد و هزینه هدفمندی یارانه‌ها تعادل برقرار و از کسری‌های ناشی از آن کاسته شود. 
 
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۴
امیر هوشنگ شمسائی


  • تاکنون کشورهای مختلفی اقدام به طراحی و بعضاًَ پیاده‌سازی کارت ملی هوشمند در کشورشان کرده‌اند. تقریباً تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس و اکثر کشورهای خاور دور پروژه کارت ملی هوشمند را شروع کرده‌اند. در آسیا کشورهایی مثل مالزی، سنگاپور و هنگ‌کنگ در این زمینه، پیشرو بوده‌اند و هم اکنون کارت ملی هوشمند دارند که می‌توانند از این کارت برای ارائه خدمات مختلف استفاده کنند. کشورهای مختلف بر اساس نیاز و امکانات موجود، کاربردهای متفاوتی را روی کارت ملی هوشمند خود گنجانده‌اند اما نکته مشترک در اکثر موارد، شناسایی و تصدیق هویت بصورت دیجیتال است.
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۹
امیر هوشنگ شمسائی

یارانه نقدی مربوط به مهرماه سال جاری همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان، یکشنبه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ اکبر ایزدی، مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها درباره زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اظهار داشت: پنجاه و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 455 هزار ریال ساعت 24 روز یکشنبه مورخ بیست‌وششم مهرماه 94 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۸
امیر هوشنگ شمسائی

*دکتر محمد کوکب

با فرا رسیدن ماه محرم، مجالس عزای سیدالشهداء در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا و نیز محافل خصوصی برپا می‌شود و عاشقان اباعبدالله هریک به نوبه خود و به هر طریق ممکن عشق و ارادت خویش را به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان نشان می‌دهند. 
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۹
امیر هوشنگ شمسائی

       قابل توجه بازنشستگان محترم نیروهای مسلح


از بازنشستگان محترم در دفتر ساتا شعبه پاکدشت ثبت نام کارت ملی هوشمند بعمل می آید.

متقاضی گرامی، لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:

  • اطلاعات دقیقاً مطابق شناسنامه / کارت شناسایی ملی تکمیل می گردد.لذا همراه داشتن مدارک مورد نظر در هنگام مراجعه به دفتر الزامی می باشد./

  • اطلاعات مورد نیاز:شماره ملی ,شماره شناسنامه,شماره ملی همسر,تاریخ ازدواج ,در صورت فوت یا طلاق تاریخ وقوع ,شماره ملی پدر و مادر,شماره شناسنامه پدر و مادر,شماره ملی و سال تولد فرزندان

۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۱
امیر هوشنگ شمسائی

به نام خدا


1-چرا سایت باز نمی شود ؟

لطفا پس از نصب یکی از برازرها (برنامه ورود به اینترنت)مثل IE9، فایرفاکس19 به بالا و یا گوگل کروم، در رایانه خود، اقدام به ثبت نام از طریق پرتال ساتا به آدرس الکترونیکی www.esata.ir نمایید.

2-نحوه ثبت نام در پرتال چگونه می باشد؟

لطفا به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام به بخش "راهنمای" ثبت نام مراجعه فرمایید.

3-هنگام ثبت نام، کد را نمی توانم دریافت کنم علت چیست؟

گاهی اوقات کد با تاخیر ارسال می شود و این تاخیر مربوط به مخابرات می باشد چنانچه این تاخیر بیش از 4 دقیقه طول بکشد در همان بخش مجددا باید درخواست کد نمایید و اگر از برنامه خارج شده اید مجددا مراحل ثبت نام را از ابتدا شروع نمایید.

4-دلیل ارسال کد رهگیری چیست ؟

کد رهگیری به جهت یاد آوری زمان و مکان دریافت برگه موقت سهام می باشد و چنانچه این کد را همراه نداشته باشید، می توانید با شماره شناسایی و یا شماره ملی خود به دفتر خدمات الکترونیکی مورد نظر مراجعه نمایید.

۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۲
امیر هوشنگ شمسائی