دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۳۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

مشترک محترم:درصورتی که یارانه نقدی اردیبهشت ماه شما یا سرپرست،در تاریخ 93/2/22 توسط سازمان هدفمندی یارانه ها،واریز نشده است،در صورت تمایل به دریافت یارانه،از تاریخ 93/02/31 لغایت 93/3/10 با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی سرپرست خانوار،جهت ثبت نام به دفتر ساتا شعبه پاکدشت مراجعه نمایید

۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۲
امیر هوشنگ شمسائی

تظر به اینکه سازمان هدفمندی یارانه ها،پرداخت یارانه نقدی اردیبهشت ماه 93 کارکنان بازنشستگان  ن . م را منوط به تکمیل فرم خود اظهاری نموده است، به همین دلیل یارانه نقدی بازنشستگان ن . م تا این تاریخ پرداخت نشده است،لذا نحوه تکمیل فرم در حال طراحی در شبکه آنلاین ساتا می باشد که متعاقبا طی ابلاغیه جداگانه ای، اطلاع رسانی خواهد شد

۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۲
امیر هوشنگ شمسائی
اصلاح اطلاعات یارانه نقدی خانوار از فردا چهارشنبه در مراکز پلیس + 10 امکان پذیر می شود.
به گزارش ایرنا، بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، متقاضیانی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ثبت نام کرده و به دلیل یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه رفاهی به نشانی www.refahi.ir هستند می توانند از روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 93 با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه 10 نسبت به ثبت تغییرات مزبور اقدام کنند.
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۱
امیر هوشنگ شمسائی

طبق اطلاعات دریافتی برخی از صنایع ودجا جهت آندسته از بازنشستگان ن .م که ثبت نام یارانه ی نکرده اند،ثبت نام بعمل می آورند./

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۶
امیر هوشنگ شمسائی

حذف «پردرآمدها» از فهرست یارانه نقدی تا تیرماه
شرق: پس از آنکه ثبت‌نام دریافت‌کنندگان یارانه نقدی انجام و دولت ناگزیر به پرداخت یارانه به 73میلیون‌نفر از افراد جامعه شد کم‌کم طرح‌هایی از گوشه‌وکنار برای اصلاح فهرست بلندبالای یارانه‌بگیران رو شد. هرچند پیش از آغاز دوره ثبت‌نام، روش‌هایی مانند سرکشی به حساب‌های بانکی افراد و راه‌های پیشگیرانه‌ای مثل جریمه پردرآمدها و عدم تخصیص تسهیلات با مبالغ بالا مطرح شد، ولی گویا پس از گذر از مرحله خوداظهاری، دولت خیالی برای اجرای آن در سر ندارد. با این حال از طریق راهکارهایی که چندان هم روشن نیست مقرر شده تا پایان خرداد ماه افراد پردرآمدی که برای دریافت یارانه فرم پر کرده‌اند شناسایی و از فهرست حذف شوند. این خبر را نایب‌رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد و به «ایسنا» گفت:
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۲۳
امیر هوشنگ شمسائی


تسنیم: یک مقام مسئول در بخش تعاونی کشور با تاکید بر اینکه دومین سبد کالا به صورت سبد‌کالایی نخواهد بود گفت: دومین مرحله توزیع سبد کالا به صورت کارت اعتباری است.وی درباره جزئیات دومین سبد کالایی دولت گفت:
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۳۲
امیر هوشنگ شمسائی

سالروز میلاد پیشوای متقین و جلوه رحمت و عدالت رب العالمین ،

 امیرالمؤمنین ، امام علی بن ابیطالب ( علیه السلام )  و روز پدر را

 گرامی می داریم   

۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۷
امیر هوشنگ شمسائی

نخستین یارانه نقدی گام دوم هدفمندی یارانه‌ها دوشنبه واریز خواهد شد.

دولت دومین یارانه از بهار93 را طبق روال هر ماه، بیست و دوم اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند و به این ترتیب انصراف دهندگان از این ماه رسما یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد.

۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۹
امیر هوشنگ شمسائی

آغاز بررسی اطلاعات یارانه‌یی افراد
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین علی طیب‌نیا در سی و ششمین همایش افق رسانه در جمع مدیران و کارکنان صدا و سیما در پاسخ به این سوال که دولت اعلام کرده است که طبق قانون قبل و حین ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها افرادی که واجد شرایط نباشند حذف خواهند شد و هم اکنون این برنامه به چه شکلی اجرا خواهد شد؟ افزود: دولت در حال بررسی موضوع برای اقدام است. وی گفت: هرچند برخی افراد مخالف حذف دهک‌های توانمند از دریافت یارانه هستند اما براساس تکلیف مجلس مبنی بر اینکه فقط افراد نیازمند باید یارانه دریافت کنند، دولت در حال تجمیع اطلاعات در این زمینه است. وزیر اقتصاد در ادامه افزود: با سیاست‌های دولت که برای فعالان بازار سرمایه بیان کرده‌ایم، هم اکنون با امیدواری بیشتری کارها در بازار سرمایه ادامه دارد و شاخص بورس به 78 هزار واحد رسیده است.
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۵۹
امیر هوشنگ شمسائی


اجرای طرح ساخد الکترونیک

مدیران و مسئولان سازمان‌ بیمۀ خدمات‌‌درمانی نیروهای‌مسلح در راستای خرسندسازی و افزایش پوشش‌های بیمه‌ای و نیز تسهیل و تسریع در ارایۀ خدمات به‌بیمه‌شدگان، سازمان الکترونیکی را پیاده‌سازی خواهند کرد.

 

مدیرعامل سازمان بیمۀ خدمات‌‌درمانی نیروهای‌‌مسلح با بیان مطلب فوق، تصریح‌‌کرد: با الکترونیکی‌شدن سازمان، نظم در ارجاعات، منطقی‌کردن هزینه‌ها، جلوگیری از تقلب و تخلف و افزایش نظارت و درنهایت، افزایش پوشش‌های بیمه‌ای و رضایتمندی بیمه‌شدگان صورت می‌گیرد.

 

۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۲
امیر هوشنگ شمسائی