دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

۳۰ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

 
گل رسول خدا (ص)
حافظ ابونعیم اصفهانی از ابوبکر روایت می‌کند که گفت : پیامبر (صلی‌الله‌علیه وآله) در نماز بود، وقتی که به سجده رفت‌، امام حسن (علیه‌السلام) که کودک بود آمد و بر پشت جدش رسول خدا (صلی‌الله علیه‌وآله) نشست‌، رسول خدا آنقدر سجده را طول داد تا امام حسن (علیه السلام) پائین آمد، بعد از نماز ابوبکر به رسول خدا (صلی الله علیه وآله) عرض کرد: ای رسول خدا چطور در نماز این چنین با این کودک مدارا می کنی؟ پیامبر (صلی الله علیه وآله) فرمود: ان هذا ریحانتی و ان ابنی هذا سید: این کودک گل من است، و این پسرم آقاست.
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۴:۴۲
امیر هوشنگ شمسائی

بزودی خرید و فروش سهام توانمندسازی(شرکت امین توان ساز آفرین) در دفتر خدمات الکترونیکی ساتا شعبه پاکدشت عملیاتی خواهد شد.

نحوه خرید و فروش طی درخواست متقاضی صورت خواهد پذیرفت که بر اساس ارزش هر سهم در روز مبادله(خرید و فروش) بطور علی الحساب ارزش گذاری می شود,و در صورت ثبت نهایی خرید در روز بعد از معامله,قیمت نهایی توسط کارگزار سهام محاسبه و متقاضیان از قیمت قطعی آن مطلع می شوند در صورتی که مبلغ واریزی خریدار بیشتر از قیمت نهایی شده سهام باشد,شرکت کارگزار سهام نسبت به محاسبه و عودت اضافه واریزی اقدام خواهد کرد.

برخی از شرایط

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۰
امیر هوشنگ شمسائی


عکاس:امیرهوشنگ شمسائی

۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۷
امیر هوشنگ شمسائی
امروزه دامنه گسترده ای از گجت های پوشیدنی و اپلیکیشن های سلامت در دسترس هستند که می توان از آنها برای نظارت بر هر چیزی از فشار خون تا الگوهای خواب استفاده کرد. در حقیقت، این دستگاه ها آغاز تغییری مهم به سوی بیمارانی آگاه‌تر که نظارت بیشتری بر سلامت خود دارند را نوید می دهند.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - بخش سلامت و خدمات درمانی نسبت به حوزه های دیگر فشار کامل برای بهره مندی از فناوری دیجیتال را تاکنون حس نکرده است. در شرایطی که فعالیت های روزانه مانند خرید و عملیات های بانکی حضور پر رنگی در فضای آنلاین دارند، اکثر مشاوره ها و جریان های پزشکی و درمانی همچنان در بیمارستان ها و با حضور پزشکان صورت می گیرند.


۲۸ آذر ۹۳ ، ۰۸:۳۹
امیر هوشنگ شمسائی

قابل توجه بازنشستگان محترم ن .م


بعدازظهر امروزحقوق آذرماه 93 بحساب واریز و قابل برداشت گردید./

۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۱
امیر هوشنگ شمسائی

تأیید عینک به‌صورت غیرحضوری و ازطریق تلفن گویای09621 از ابتدای آذرماه سال‌جاری عملیاتی شد.

 جانشین مدیرعامل سازمان بیمۀ خدمات‌درمانی نیروهای‌مسلح، بیان‌کرد: این خدمت در راستای ارائۀ خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان و مراکز طرف‌قرارداد طراحی و اجرایی گردید.

 

۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۸
امیر هوشنگ شمسائی
پارسایی موسی (ع) 
 
محمد محمدی اشتهاردی* 
 
علی ـ علیه السلام ـ در خطبه 160می فرماید: اگر می‌خواهی، پس از پیامبر اسلام ـ صلی الله علیه و اله و سلم ـ از دوست خدا، موسی ـ علیه السلام ـ یاد کنم که او از درگاه خدا چنین دست حاجت به دعا برداشت که:«ربّ انّی بما انزلت الی من خیر فقیر؛ پروردگارا، هر خیر و نیکی به من نازل کنی، به آن نیازمندم» (قصص ـ 24)سوگند به خدای بزرگ، موسی ـ علیه السلام ـ از خدا، جز نانی را که بخورد، نخواست زیرا وی گیاه زمین را می خورد، به گونه ای که از لاغری و کمی گوشت بدنش، سبزی گیاه از پشت پوست نازک شکمش دیده می شد.[1]در روایات آمده: روزی موسی ـ علیه السلام ـ به خدا عرض کرد: «من گرسنه ام».خداوند فرمود: «گرسنگی تو را می‌دانم»موسی عرض کرد: مرا از غذای خود، بهره مند کن.و از وحی‌های خدا به موسی ـ علیه السلام ـ این بود: ای موسی! فقیر کسی است که سرپرستی مثل من ندارد. بیمار کسی است که طبیبی مانند من ندارد. غریب، کسی است که مونسی مثل من ندارد.ای موسی! به نان جو شکسته‌ای راضی باش وقتی که دیدی دنیا به سوی تو رو کرد، بگو انّا لله و انا الیه راجعون: «همه از سوی خدا آمده ایم و به سوی او بازگشت می کنیم».و وقتی دیدی که دنیا به تو پشت کرده، بگو: «آفرین بر شعار صالحان»ای موسی! در آن چه که خدا به فرعون داده، تعجب نکن، آن‌ها زیور زندگی دنیای ناپایدار است.[2]
منابع: [1] . نگاه کنید به خطبه 160 نهج البلاغه.[2] . منهاج البراعه، ج 9، ص 369.
 داستان‌های نهج البلاغه
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۸
امیر هوشنگ شمسائی
قوانین بنیاد شهید نیاز به بازنگری دارد 
 
آرمان- طاهره محمدیوسفی: بعد از گذشت 26 سال از جنگ تحمیلی هنوز خانواده شهدا و جانبازان دغدغه‌هایی دارند که باید به این موضوعات پرداخت. دفتر روزنامه نیز شاهد تماس جانبازان و خانواده شهدایی است که مشکلات خود را با آن مطرح می‌کنند. بدین منظور قرار مصاحبه‌ای را با رئیس بنیاد شهید گذاشتیم تا هم بتوانیم مشکلات این قشر را با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در میان بگذاریم و هم پای صحبت‌های وی درمورد اقداماتی که اخیرا در بنیاد صورت گرفته است، بنشینیم. در این گفت‌وگو ازموضوعات مختلف مانند پرداخت معوقات، مساله درمان جانبازان، اشتغال و ... صحبت کرده‌ایم. حجت‌الاسلام شهیدی می‌گوید: «سیاست ما این است که بتوانیم توانمندسازی کنیم و خیلی عزیزانمان را وابسته به بنیاد نکنیم و مقداری خودشان از استعدادهای خوبی که دارند، استفاده کنند. مقداری هم روی پای خودشان بایستند و مقداری از نارسایی‌ها و مشکلاتشان را هم ما در خدمتشان باشیم». گفت‌وگوی «آرمان» با رئیس بنیاد شهید را در ادامه می‌خوانید: 
 
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۶
امیر هوشنگ شمسائی

۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۷
امیر هوشنگ شمسائی


با حاج آقا مجتبی در راه کربلا


دو سال پیش، چنین شبهایی بود که برای همیشه از میان ما پر کشید؛ حضرت استاد آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (قدس سره الشریف) را می گویم که در آستانه اربعین به جوار معشوق دیرینش شتافت و هر روز که می گذرد خلأ پر ناشدنی وجود مبارکش را بیشتر حس می کنیم. نمی دانم که از آن روز تا کنون چندین و چند بار در برابر این پرسش جانسوز جوانان و دانشجویان وامانده ام که با حسرتی بی پایان می پرسند: بدون او چه می توان کرد؟ 
خوشا به حالش که مصداق تام عمل به این توصیه امیر مومنان (ع) بود که می فرماید: با مردم چنان زندگی کنید که اگر ماندید پیرامون شمع وجودتان بگردند، و اگر رفتید بر داغ فراقتان بگریند.
آخرین سال حضورش در اربعین بود که یکی از دوستان برای وداع به محضر ایشان رسید. او می خواست برای زیارت اربعین عازم کربلا شود. آمده بود تا ضمن خداحافظی دستورالعملی بگیرد. من نیز در محضر استاد بودم....

۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۳
امیر هوشنگ شمسائی