دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

ثبت نام واحدهای مسکونی شهر مشهد مقدس

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۳ ب.ظ



به آگاهی می رساند طبق تفاهم نامه بین صندوق تعاون و سرمایه گذاری مسکن ساتا و شرکت هوشمند سازه آروین آرا در نظر است تعدادی از واحدهای پروژه مسکونی مهرگان مشهد با هماهنگی شرکت پارس تامین از طریق دفاتر ساتا به بازنشستگان ن م واگذار گردد.لدا در صورت متقاضی بودن واحد مذکور جهت دریافت اطلاعات و....به دفتر ساتا شعبه پاکدشت مراجعه نمائید./

  • مشخصات پروژه
پروژه 500 واحدی شهرک مهرگان مشهد از معدود پروژه هایی می باشد که در محدوده منطقه سه شهرداری واقع شده و فاصله آن از حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) 12 کیلومتر می باشد. پروژه در 250 بلوک دو طبقه بصورت ویلایی و در زمین های حدوداً 170 تا 266 متری و دارای حیاط مستقل اجراء شده است.از این مقدار تعداد 200 واحد آن به متقاضیان واجد شرایط در حال واگذاری بوده و تعداد 300 واحد آن در حال آماده سازی و تکمیل می باشد و واگذاری آن به صورت قطعی و با سند شش دانگ خواهد بود تا در اختیار سایر متقاضیان قرار گیرد. هر یک از واحدهای مسکونی دارای 30 میلیون تومان وام بانک مسکن می باشد در حال حاضر. در محل پروژه دسترسی به امکانات شهری از قبیل درمانگاه، مدرسه، نیروی انتظامی، شهرداری، ایستگاه اتوبوس و تاکسی و غیره بسیار مناسب می باشد و با وجود مراکز خرید مناسب نیاز متقاضیان از نظر تأمین مایحتاج عمومی در محل مرتفع می گردد.
واحدهای پروژه به مساحت حدود 80 مترمربع و در دو طبقه مجزا اجراء گردیده که هر واحد دارای دو اتاق خواب می باشد.کف واحدها سرامیک و پوشش دیوارها کاغذ دیواری ایرانی است .هر واحد دارای آب ،برق و گاز مستقل می باشد .کاشی و سرامیک آشپزخانه و سرویس ها درجه یک ایرانی ،کلیه درب ها HDF و واحدها دارای کانال کشی کولر با درب و پنجره UPVC دو جداره و کلید و پریزها از نوع دلند و لوازم بهداشتی چینی کرد و شیرآلات از نوع اهرمی استاندارد می باشدو حیاط خلوت ها و حیاط دارای دیوارکشی با پوشش سیمانی و کف موزائیکی با درب فلزی ماشین رو و در باز کن برقی می باشد .
  • شرایط خرید و ثبت نام
متقاضی گرامی جهت انتخاب و خرید واحد مسکونی مورد نظر خود ابتدا حتما شرایط خرید و متن قرارداد را به دقت مطالعه نموده و سپس مراحل خرید را پیگیری نمایید.
1- مراجعه حضوری به دفاتر الکترونیک ساتا.
2- پر کردن فرم ثبت نام روی سایت و دریافت کد رهگیری .
3- فعال شدن کد رهگیری (پس از بررسی تقاضای شما کد رهگیری داده شده فعال خواهد شد).
4- پرداخت وجه از طریق واریز به حساب بانکی به حساب شماره 0106411592000 بانک ملی شعبه ناصر خسرو بنام شرکت مهندسین شرکت هوشمند سازه آروین آرا
5- ورود مجدد با کد رهگیری و تایید قرارداد خرید و ثبت نهایی.

۹۴/۰۸/۲۴
امیر هوشنگ شمسائی