دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

در بیانیه این گروهک تروریستی که العربیه آن را منتشر کرده، آمده است: جیش العدل به اطلاع می‌رساند که مذاکرات بین مسوولین سازمان و وفد اعزامی علمای اهل سنت با تصمیم آزادی نظامیان ایران به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرنگار «انتخاب» به نقل از یک منبع مطلع، در تحویل مرزبانان ایرانی به مقامات پاکستانی خبر داد.

بنابراین گزارش، این مرزبانان دقایقی پیش، تحویل مقامات ایرانی در پاکستان شده اند.

هنوز خبری در مورد تایید را رد شهادت جمشید دانایی فرد منتشر نشده است ، اما برخی تحلیلگران معتقدند ، با توجه به عدم اشاره به نام او در بیانیه جیش العدل ، احتمال حضور و آزادی وی چند برابر شده است.

پیش از این، گروهک تروریستی جیش العدل طی بیانیه ای مدعی آزادی مرزبانان ایران شد.

به گزارش «انتخاب»، در بیانیه این گروهک تروریستی که العربیه آن را منتشر کرده، آمده است: جیش العدل به اطلاع می‌رساند که مذاکرات بین مسوولین سازمان و وفد اعزامی علمای اهل سنت با تصمیم آزادی نظامیان ایران به پایان رسید.

در ادامه این بیانیه آمده است: علمای اهل سنت که دارای مکانت بزرگی در جامعه اهل سنت ایران هستند از ابتدای ماجرای اسارت نظامیان میانجی‌گری کرده و سعی کردند این ماجرا به خیر و خوبی حل گردد که نهایتن شورای مرکزی و رهبری سازمان جیش العدل رای به آزادی نظامیان داده و آن‌ها را تحویل وفد اعزامی دادند.

گروهک تروریستی جیش العدل 17 بهمن ماه سال 1392 پنج مرزبان ایرانی را در منطقه «جکیگور» شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربودند و به پاکستان منتقل کردند.

این گروهک تروریستی سوم فروردین ماه ادعا کرد که یکی از پنج مرزبان ایرانی ربوده شده به نام «جمشید دانایی فر» را اعدام کرده است، اما هنوز مشخص نیست دانایی فرد نیز در میان آنان هست یا خیر؟

۹۳/۰۱/۱۵
امیر هوشنگ شمسائی