دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

پیگیری سهام‌عدالت

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ


سهام‌عدالت خانوادۀ بزرگ نیروهای‌مسلح با پرداخت مابقی بدهی افراد به‌سازمان درشت خصوصی‌سازی آزاد می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام‌عدالت شماره2 تهران، تصریح‌کرد: با توافق وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح و همکاری مسئولین ودجا، چنانچه اعتبار مابقی بدهی افراد به‌سازمان خصوصی‌سازی ازسوی مسئولین ودجا تأمین و پرداخت شود، سهام‌عدالت خانوادۀ بزرگ نیروهای‌مسلح اعم از بازنشستگان و شاغلین آزاد و به‌آنها واگذار می‌گردد.

 

بازنشسته سرهنگ پاسدار ماشاا... مهمان‌نواز خاطرنشان‌کرد: براساس اصل44 قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به‌هر نفر از بازنشستگان و شاغلین نیروهای‌مسلح و افراد تحت‌تکفل آنها سبد سهامی متشکل از سهام 62شرکت دولتی به‌ارزش یک‌میلیون‌تومان به‌صورت وام و در قالب سهام‌عدالت واگذار شده است.

 

وی با بیان اینکه مقرر شده‌بود سالانه مبلغ 100هزارتومان از سود حاصله از سهام به‌عنوان اقساط از آن کسر گردد و صاحبان سهام‌عدالت پس از 10سال صاحب یک‌میلیون‌تومان سهام شوند، گفت: تاکنون بیش از پنج‌سال از واگذاری سهام‌عدالت می‌گذرد و افراد بابت بدهی خود از محل سودحاصله مبلغ 500هزارتومان به‌سازمان خصوصی‌سازی پرداخت کرده‌اند و مابقی آن درسال‌های بعد از محل سودسهام تادیه خواهد شد و چنانچه موفق شویم بدهی کارکنان نیروهای‌‍‌مسلح را به‌سازمان خصوصی‌سازی پرداخت نماییم سهام نیروهای‌مسلح آزاد می‌گردد . 

 

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام‌عدالت شماره2 تهران پرداخت یک‌جای اقساط خانوادۀ نیروهای‌مسلح به‌سازمان خصوصی‌سازی را راهکار آزادسازی سهام‌عدالت این قشر دانست و بیان‌کرد: با پرداخت وام به‌بازنشستگان و شاغلین و کسر اقساط به‌صورت ماهانه می‌توانیم سهام‌عدالت را آزاد و به‌آنها واگذار کنیم و پس از آزادی سهام سود سالیانه آن را سهامدار دریافت می‌نماید و امکان فروش سهام خود را در بازار بورس و فرابورس خواهد داشت .

 

بازنشسته سرهنگ پاسدار ماشاا... مهمان‌نواز با اشاره به‌اینکه هر فردی که در سال86 فرم سهام‌عدالت را تکمیل کرده باشد، صاحب سهام‌عدالت است، اظهارداشت: اگر کسی از سال86 به‌بعد جذب نیرو، متأهل یا صاحب فرزند شده باشد یا تغییری در اعضا خانوادۀ سرپرست به‌وجود آمده باشد تا صدور دستوالعمل جدید ازسوی دولت نمی‌تواند ثبت‌نام کند.

 

وی گفت: صاحبان سهام‌عدالت می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی  www.tet2.ir مراجعه یا با شماره تلفن 88528450-88764345 تماس و یا ازطریق پیامک30007089 نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را ارسال نمایند.

۹۳/۰۷/۰۹
امیر هوشنگ شمسائی