دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

پاسخگویی مستقیم

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

 رئیس سازمان بازنشستگی ن .م به بازنشستگان از طریق

                         سامانه تلفن گویای 09621


 

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در روز یکشنبه 12 مهرماه سالجاری با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (CRM)، برای نخستین بار به مدت سه ساعت بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی مشترکین این سازمان با سامانه تلفن گویای 09621 بود.

بر اساس این گزارش؛ به منظور افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح پاسخ دهی مطلوب به مشترکین سازمان، از این پس با اطلاع رسانی قبلی در ذیل فیش حقوقی مشترکین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، دومین یکشنبه هرماه رئیس سابا به همراه جانشین و مدیران این سازمان در مرکز (CRM) ساتا حضور پیدا کرده و بطور مستقیم با تماس گیرندگان با شماره تماس 09621 گفت و گو کرده و پاسخگوی موارد مطرح شده از سوی آنها خواهند بود.

گفتنی است: در نخستین روز از اجرای این طرح که به مدت سه ساعت به طول انجامید، شمار 142 نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح و مشترکین این سازمان با سامانه تلفن گویای 09621 ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود از قبیل: درخواست وام، فوق العاده ایثارگری، فیش حقوقی، مطالبات معوقه سال های قبل، نحوه اصلاح اطلاعات زمان شاغلی، مطالبات زمان شاغلی و ... را مطرح کردند که پاسخ های کارشناسی شده از طریق مسئولان سابا به آنها ارائه گردید.

 

شایان ذکر است؛ سامانه ارتباط با مشتریان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از دوم شهریور ماه سالجاری با شماره تلفن گویای 09621 راه اندازی شد. تمامی بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده های آنان و همچنین مستمری بگیران تحت پوشش سابا از سراسر کشور می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق این سامانه با کارشناسان مربوطه مطرح و پاسخ کارشناسی شده دریافت نمایند.

لازم به توضیح است؛ چنانچه موضوع مطرح شده از سوی مشترکین نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، از طریق کارشناسان و مسئولان مربوطه پاسخ لازم تهیه و تا 24 ساعت پس از برقراری تماس اولیه، به اطلاع آنها خواهد رسید.


منبع:سایت ساتا


۹۴/۰۷/۱۳
امیر هوشنگ شمسائی