دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

وام حکمت نیروی انتظامی

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ



مدیرعامل موسسه مسکن :
ثبت‌نام در مسکن مهر مانع دریافت وام حکمت نمی‌شود

اکو ویژن - کلیه کارکنان نیروز انتظامی ج.ا.ایران عضو کد 62 با استفاده از تسهیلات وام مسکن مهر، مشمول وام حکمت نیز هستند که برای اعضای غیرواجد شرایط، وام 200 میلیون ریالی و برای واجدین شرایط، سقف وام برابر جدول قابل پرداخت است.
 

به گزارش اکو ویژن،‌ عباس پازوکی مدیرعامل موسسه مسکن نیروی انتظامی گفت: بر اساس ضوابط مصوب، ثبت‌نام و استفاده از پروژه‌های مسکن مهر هیچ خللی در عضویت و دریافت وام مسکن حکمت نخواهد داشت و اعضایی که در پروژه‌های مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از وام مسکن حکمت استفاده کنند.

پازوکی درخصوص نحوه استفاده از وام مسکن حکمت افزود: کلیه کارکنان پایور عضو کد 62 غیر واجد شرایط که در خرید واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی از تسهیلات وام مسکن مهر استفاده نمایند، با هر میزان عضویت کد 62 و هر سنوات خدمتی می‌توانند از وام مسکن حکمت 200 میلیون ریالی استفاده نمایند. 50 میلیون ریال از این وام بلاعوض و 150 میلیون ریال آن طی اقساط 130 ماهه دریافت می‌شود.

وی در ادامه گفت: با ارائه قرارداد خرید واحد از پروژه‌های مذکور در قالب مرحله اول 50 میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی 60 درصد به بالا 50 میلیون ریال و در قبال ارائه صورتجلسه تحویل واحد، 100 میلیون ریال مابقی وام پرداخت می‌شود.

مدیرعامل موسسه مسکن تصریح کرد: کارکنان رسمی و پایور عضو کد 62 واجد شرایط جدول وام که از تسهیلات وام مسکن مهر در خرید از پروژه های مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی استفاده می‌نمایند با ارائه مدارک خرید واحد، از وام مسکن حکمت بر اساس جدول هر سال با اقساط 130 ماهه استفاده نمایند.


۹۲/۰۴/۲۳
امیر هوشنگ شمسائی