دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

نوید بیمه‌کوثر به سهام‌داران

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

 

 

شرکت بیمه‌کوثر این نوید را به سهام‌داران خود می‌دهد که با بررسی و تحلیل وضعیت صنعت بیمه، روند افزایش دارایی‌های سهام‌داران را حفظ کند.

بر اساس اعلام معاون مالی و اقتصادی بیمه‌کوثر؛ طی ماه‌های گذشته ارزش بازار بیمه‌کوثر افزایش چشمگیری داشته است.

فرامرز مهرجو از ارزش افزوده نزدیک به 100درصد دارایی‌های سهام‌داران در ماه‌های گذشته خبرداد و گفت: افزایش دارایی‌های سهام‌داران در این بازه زمانی، موجبات خرسندسازی آن‌ها را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اتفاقات مثبتی برای سهام این شرکت در ماه‌های آتی رخ خواهد داد، خاطرنشان‌کرد: برگزاری مجمع و تقسیم سود مناسب برای سهام‌داران و نیز افزایش سرمایه شرکت از 140 به 250میلیارد تومان که معادل 78درصد است، می‌تواند از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در ماه‌های آینده باشد.

معاون مالی و اقتصادی شرکت راه‌اندازی سیستم پرتال سهام‌داران در سایت شرکت را از برنامه‌های سال‌جاری این اداره برشمرد و تصریح‌کرد: این شرکت در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به سهام‌داران و جلب رضایت حداکثری آن‌ها این پرتال را در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌کند.

فرامرز مهرجو با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این سامانه سهام‌داران می‌توانند از میزان سهام و مطالبات ثبت شده خود در این سامانه مطلع شوند، افزود: ثبت اطلاعات تکمیلی و اصلاح آن، مشاهده و اخذ صورتحساب دوره‌ای خود و چاپ برگه افزایش سرمایه ازجمله خدمات ارائه شده به سهام‌داران است که با راه‌اندازی این سامانه میسر می‌شود.

وی یاداورشد: شرکت بیمه‌کوثر در چهارم شهریورماه 1394 در بازار دوم فرابورس پذیرفته شد و با نرخ 1750ریال روی تابلو قرار گرفت.

 معاون مالی و اقتصادی شرکت با بیان اینکه عرضه اولیه بیمه‌کوثر جزء موفق‌ترین عرضه‌های اولیه بورس در آن مدت بود، گفت: در روز عرضه تعداد 70‌میلیون سهم معادل پنج‌درصد کل تعداد سهام جهت کشف قیمت به بازار عرضه شد که کمتر از یک دقیقه به فروش رسید و برای خود رکوردی کم‌نظیر در آن شرایط بازار که که شرایطی مطلوب نبود، برجای گذاشت.

فرامرز مهرجو اظهارکرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا روند روبه رشد و تعالی خود را با‌توجه‌به نامگذاری هوشمندانه سال1395 توسط مقام معظم رهبری ( اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ) حفظ کرده و رسیدن به چشم‌انداز 1404 ترسیم شده شرکت و معرفی بیمه‌کوثر به‌عنوان بهترین بیمه‌گر خصوصی در ارائه خدمات و توانمند‌ترین نهاد بیمه‌ای از نظر مالی و قبول بیمه‌های اتکایی را جزء اهداف اصلی خود قرار داده است.

۹۵/۰۲/۰۱
امیر هوشنگ شمسائی