دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

مدیر عامل خدمات درمانی نیروهای مسلح منصوب شد

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ


طی حکمی از سوی سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دکتر حمید رضا غفاری به سمت مدیر عامل جدید سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح منصوب و مشغول به کار شد.

براساس این گزارش برابر پیشنهاد مهندس مصطفی اثباتی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و تایید و حکم صادره از سوی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، دکتر حمید رضا غفاری  از تاریخ 94/1/25  به مدت 3 سال به سمت مدیر عامل جدید سازمان بیمه خدمات درمانی ن.م منصوب شد . وی قبلا مسئولیت معاونت طرح و برنامه و بودجه ساتا را بر عهده  داشت.

براین اساس در مراسم تودیع و معارفه ای که به همین مناسبت با حضور مدیران عامل سازمانهای تابعه ، معاونین ستادی و کارشناسان مورخ 94/1/25  در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد ضمن معرفی مدیرعامل جدید سازمان از زحمات و تلاش های امیر سرتیپ دوم دکتر فرشاد نجفی پور که تصدی این مسئولیت را بر عهده داشت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم مهندس مصطفی اثباتی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ن.م ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین گرامیداشت آغازین روزهای ماه رجب و آمادگی برای بهره مندی از ماههای پربرکت شعبان و رمضان تصریح کرد: خدمت و تلاش و کوشش در عرصه ای که جولانگاه غیورمردان و جانفشانی عزیزانی که با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور و ارزش های وجودی انسان دفاع کردند مایه افتخار و مباهات است.

وی گفت: دراین عرصه مهم و ارزشمند مسئولیت و ماموریتهای مهمی بر دوش همگی ما نهاده شده که امیدواریم بتوانیم به تمامی وظایف خود به نحو مطلوب جامه عمل بپوشانیم .

مدیر عامل ساتا افزود : حضور و فعالیت دراین سازمان ،امروزه توفیق بزرگ و از افتخارات مهمی است که نشان می دهد مسئولیت ها و ماموریت ها، بایستی با بهترین شکل ممکن به نتایج مطلوب منتهی گردد.

مهندس اثباتی در ادامه خاطر نشان کرد: حوزه درمان و حل مسائل و مشکلات بازنشستکان در این بخش از وظایف و مسئولیتهای سنگینی است که امیدواریم بتوانیم در آینده  بهترین خدمات را در حوزه درمانی به بازنشستگان عزیر ارائه دهیم . براین اساس بایستی زیر ساخت ها و ابزارهای مهم برای حصول به این اهداف به بهترین شکل ممکن آماده گردد.

وی افزود: مجموعه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سازمان خدمات درمانی ن.م  و در زمان تصدی دکتر نجفی پور بسیار مطلوب و ارزنده بوده و شایسته است تا از زحمات و تلا شهای ایشان به شکل مطلوب قدردانی گردد.

مدیر عامل ساتا در پایان  توصیه ها و سفارش هایی را برای انجام بهتر ماموریت ها برشمرد و گفت : برنامه ریزی دقیق و تامین زیر ساخت ها ی مورد نیاز ،انجام دقیق ماموریت ها ، وظایف و مراقبت و نظارت برحسن انجام کارها و فرایندها از جمله محورهایی است که همواره بایستی مورد توجه و عنایت قرار گیرد.


۹۴/۰۱/۳۰
امیر هوشنگ شمسائی