دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

علی اکبر های زمان ما ...

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ب.ظ



این بزرگوار، شهید مدافع حرم حاج محسن قوطاسلو ست .
امروز در مراسم بزرگداشت او و ابوالفضل راه چمنی دیگر شهید مدافع حرم در پاکدشت سخنرانی دارم .
پدر بزرگوارش از دوستان و همکاران سابق من در سپاه است . دیروز جزئیاتی شنیدنی از حماسه آفرینی و نحوه شهادت اش برای من شرح داد.
شهید قوطاسلو با قد بلند ، فیزیک خاص و چهره ای زیبا و مردانه ، مربی آموزش های نظامی و تاکتیکی بود . او اولین شهید ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از حرم اهلبیت (علیهم السلام) است .
او در یک محور عملیاتی یک تنه در مقابل تروریست های سفاک ایستاد تا بقیه گروه بتوانند در محل مناسب تری موضع بگیرند .
او به علی اکبر حسین اقتدا کرد و سربلند شد . مصاحبه کوتاهش قبل از اعزام به منطقه ، یک دنیا آرمان خواهی و باور به ارزش های الهی و ولائی است .
به پدرش گفتم ، از مادرش بپرسید ، چه خدمتی در پیشگاه الهی انجام داده که امروز به چنین افتخاری رسیده است ؟
قبل از اعزام به فرمانده اش گفته بود من آبروی ارتش را در این میدان حفظ میکنم . آفرین براو! هنیئا له!
ویدئوی مصاحبه شهید در کانال تلگرامی ام منتشر شده است .
شهداء مدافع حرم پدیده ی امروز جهان بشریت اند که مانند مشعلی فروزان در ظلمات بی هویتی و ظلم جهانی، راهنما و هدایت گر انسان ها هستند.

پست اینستاگرام:عزت اله ضرغامی
۹۵/۰۲/۳۰
امیر هوشنگ شمسائی