دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

رئیس جدید سازمان بازنشستگی ن .م منصوب شد

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

 

طی حکمی از سوی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس جدید سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح معرفی و منصوب شد.

براساس این گزارش، برابر پیشنهاد مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و طی حکم صادره از سوی سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا گودرزی به سمت رئیس جدید سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح معرفی گردید.

در مراسم تودیع و معارفه ای که به همین مناسبت و همزمان با گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با حضور جمع کثیری از مسئولین، معاونین و مدیران از وزارت دفاع، ساتا و سازمانهای تابعه برگزار گردید؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا گودرزی از تاریخ 94/3/3 به مدت 3 سال به این سمت منصوب شد. همچنین در این مراسم از زحمات و تلاش های امیر سرتیپ دوم جمشید فرقانی نیا  که تصدی این مسئولیت را برعهده داشت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم، مهندس مصطفی اثباتی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سخنانی ضمن تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه وگرامیداشت روز آزاد سازی خرمشهر، تصریح کرد: سوم خرداد ماه یادآور رشادت ها و فداکاری های دلاورمردانی است که با نثار خون خود حماسه دیگر در عرصه تاریخ پرافتخار کشور رقم زدند.

وی افزود: خدمت به یادگاران عرصه دفاع مقدس، افتخار بزرگ و ارزشمندی است که هم اکنون نیز ماموریت و وظیفه ما خدمت رسانی به این قشر ارزشمند و افتخارآفرین است و شایسته است که این ماموریت را به نحو احسن به انجام برسانیم.

مدیر عامل ساتا در سخنان خود تغییر و تحول در ساختار و مسئولیت ها را یک امر لازم در جهت پیشبرد بهتر برنامه ها و فعالیت های سازمان برشمرد و گفت: برنامه ها و طرح های مختلفی از سوی سازمان در دست اقدام است و بایستی در فرایند انجام مسئولیت ها و وظایف، سطح خدمات و کیفیت آن به طور مطلوب ارتقا یابد تا رضایت خاطر این عزیزان نیز فراهم گردد.



۹۴/۰۳/۰۹
امیر هوشنگ شمسائی