دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

افزایش تسهیلات با مشارکت بازنشستگان

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

مؤسسه توانمندسازی و قرض‌الحسنه بازنشستگان نیروهای‌مسلح در راستای ارتقای خدمات و معیشت بازنشستگان درنظر دارد، با مشارکت آن‌ها در سه طرح طلایی، نقره‌ای و عقیق نسبت‌به افزایش تسهیلات اقدام نماید.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای‌مسلح، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: بازنشستگان براساس میزان افزایش حق‌عضویت‌های ماهانه خود به‌میزان یک‌میلیون‌ریال، 300هزار یا 200هزار‌ریال و 50هزار‌ریال به‌ترتیب می‌توانند در طرح طلایی، نقره‌ای و عقیق شرکت کنند.

طرح طلایی

علی‌ محتشمیان خاطرنشان‌کرد: بازنشستگان با مشارکت در طرح طلایی و کسر مبلغ یک‌میلیون‌ریال به‌صورت ماهانه از حقوق‌شان به‌عنوان حق‌عضویت می‌توانند از سهام ممتاز جمع‌شونده و غیرمشارکتی و نیز دریافت تسهیلات تا سقف 60میلیون‌ریال بهره‌مند شوند.

 

طرح نقره ای

وی با بیان اینکه بازنشستگان با پرداخت حق‌عضویت به‌میزان 300هزار‌ریال یا 200هزارریال می‌توانند در طرح‌نقره‌ای شرکت کنند، اظهارداشت: بازنشستگانی که حق‌عضویت 300هزارریالی و 200هزار ریالی را پرداخت کنند به‌ترتیب می‌توانند از تسهیلات ارائه‌شده تا سقف 30میلیون‌ریال و 20میلیون‌ریال و همچنین از مزایای سهام ممتاز غیر‌جمع‌شونده و غیرمشارکتی بهره‌مند شوند.

 

طرح عقیق

مدیرعامل این مؤسسه بیان‌کرد: بازنشستگان با پرداخت ماهانه 50هزارریال از حقوق خود می‌توانند در طرح عقیق شرکت کنند و ضمن برخورداری از مزایای سهام، تا سقف 10میلیون‌ریال تسهیلات دریافت کنند. 

علی محتشمیان با اشاره‌به اینکه تاکنون با استفاده از منابع، فرصت‌های پیش‌رو و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل توانسته‌ایم در راستای ارتقاخدمات، ایجاد برگۀ‌دوم‌حقوقی و درآمدزایی و نیز اشغالزایی پیشکسوتان و خانواده آنها گام مؤثری را برداریم، گفت: در بازده‌زمانی کوتاه‌مدت و فعالیت در حوزه‌های اقتصادی با بازدهی مناسب همچون بازارسرمایه، معدن، کشاورزی و غیره توانستیم سودآوری مناسبی را پیش‌بینی کرده و درجهت ارتقای معیشت و منزلت بازنشستگان به‌فعالیت بپردازیم.

 

تسهیلات 36 ماهه   

وی با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات طی اقساط معین و در مدت‌زمانی 36ماهه خواهد بود، اظهارداشت: مشارکت افراد در طرح‌های سه‌گانه فوق، براساس حقوق خالص‌دریافتی آنان است و افرادی که تمایل‌به شرکت در این طرح را ندارند، طبق روال سابق ماهیانه 50هزارریال به‌عنوان حق‌عضویت از حقوق آنها کسر می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه از اهدا جوایز نفیسی به‌قید قرعه به‌اعضا خبرداد و افزود: ذینفعان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 88790966 و 88790238‌-‌ 021 تماس حاصل‌نموده یا سئوالات خود را به‌سامانه پیامکی 100004495 ارسال نمایند/

۹۲/۱۲/۲۰
امیر هوشنگ شمسائی