دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

دفتر خـدمـات الکترونیکی ساتا شعبه پــاکــدشــــت و منطقه پارچیـن

آدرس: شهرستان پاکدشت - بزرگراه امام رضـــــــا(ع)- میدان مادر- پاساژپارسیــــــــان ط دوم واحد 14-تلفن 021/36016404

اجرای توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

* پیرو اطلاع رسانی انجام شده در برگه حقوق آذر و اسفند 1392 ، به آگاهی می رساند ، مؤسسه توانمند سازی بازنشستگان ن.م ، با استفاده بهینه از منابع ، فرصت های پیش رو و ظرفیت های بالقوه و بالفعل ، توانسته است ، نسبت به ارتقاء معیشت و منزلت بازنشستگان ن.م ، همت گمارد و در مدت کوتاهی ، با فعالیت در حوزه هایی با بازدهی مناسب ، همچون بازار سرمایه ، معدن ، کشاورزی و ... سود آوری مناسبی را پیش بینی نماید ، لذا این مؤسسه ، در راستای توسعه مشارکت بازنشستگان معزز در طرح های طلایی ، نقره ای و عقیق ، بر اساس میزان حقوق دریافتی افراد ، در اردیبهشت 93 ، نسبت به کسر حق عضویت هر طرح ، به شرح زیر اقدام نموده است .

1- طرح طلایی : الف - برداشت حق عضویت به میزان یک میلیون ریال از طریق کسر ماهیانه از حقوق ، با بهره مندی از مزایای سهام ممتاز جمع شونده و غیر مشارکتی و دریافت تسهیلات تا سقف شصت میلیون ریال . ب - برداشت حق عضویت به میزان پانصد هزار ریال از طریق کسر ماهیانه از حقوق ، با بهره مندی از مزایای سهام ممتاز جمع شونده و غیر مشارکتی و دریافت تسهیلات تا سقف چهل میلیون ریال .

2- طرح نقره ای : الف - برداشت حق عضویت به میزان سیصد هزار ریال از طریق کسر ماهیانه از حقوق ، با بهره مندی از مزایای سهام ممتاز غیر جمع شونده و غیر مشـارکتی و دریافت تسهیلات تا سقف سی میلیون ریال . ب - برداشت حق عضویت به میزان دویست هـزار ریال از طریق کسر ماهیانه از حقـوق ، با بهره مندی از مزایای سهام ممتاز غیر جمع شونده و غیر مشارکتی و دریافت تسهیلات تا سقف بیست میلیون ریال .

3- طرح عقیق : برداشت حق عضویت به میزان پنجاه هزار ریال از طریق کسر ماهیانه از حقوق ، با بهره مندی از مزایای سهام و دریافت تسهیلات تا سقف ده میلیون ریال . در ضمن بازپرداخت تسهیلات طی اقساط معین ، در مدت زمانی 36 ماه خواهد بود و مؤسسه به صورت ماهیانه ، فصلی و سالانه ، جوایز نفیسی را به نسبت سرمایه گذاری افراد ، به قید قرعه واگذار می نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 88790996 و 88790238 و 88673411 و 88791057 – 021 تماس حاصل نموده و یا سؤالات خود را به سامانه پیامکی 100004495 ارسال نمایید . شایان ذکر است در خصوص کسانی که احتمالاً تمایل به شرکت در طرح فوق را ندارند ، کسر مبلغ 50000 ریال حق عضویت ماهیانه ، طبق روال سابق ، ادامه خواهد یافت .                                                 (( مؤسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح ))

۹۳/۰۳/۱۰
امیر هوشنگ شمسائی